|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Hvordan er været hos deg i dag?I Trondheim er det oppholdsvær med antydning til sol, og det er vel en 13-14 grader. Utrolig deilig etter dager med regn og kaldvær. I morgen er det meldt varmt! |
![]() |
![]() |
#2 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hvordan er været hos deg i dag?Ni grader, litt sur vind og delvis overskyet med noen regnbyer. Fint vær å være inne i.
![]() |
#3 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hvordan er været hos deg i dag?Overskyet, men ikke direkte kaldt. Vi har vært tre timer ute i dag og skal ut igjen når jeg har vekket Iben.
![]() |
#6 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvordan er været hos deg i dag?Naturligvis likt Albertines vær, i og med at det bare er en bro som skiller oss. Det er forøvrig det perfekte malevær. Varmt, men ikke knallsol (vi maler huset hvitt nemlig).
![]() |
#12 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan er været hos deg i dag?Det har regnet i hele dag og rundt en 7 grader. Ikke mye fint vær nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Tante Sofie
|
![]() Sv: Hvordan er været hos deg i dag?
Akkurat som her. (Håper ingen blir koko av at jeg quotet) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Hvordan er været hos deg i dag?Regn og atter regn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Hvordan er været hos deg i dag?Nå kom sola, vi har endelig fått blå himmel. Det er etterlengtet.
![]() |
#18 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan er været hos deg i dag?19 grader og sol
![]() |
#19 |
Javel
|
![]() Sv: Hvordan er været hos deg i dag?Hos svigers på Stord var det overskyet, men ganske god temperatur. Tror det var oppi en en 15-16 grader. Så vi har vært ute på tur. Da vi kom hjem hit i kveld så var det 14 grader og så kom regnet. (lett yr.)
![]() |
#20 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hvordan er været hos deg i dag?
I ettermiddag var det faktisk sol og ganske varmt. Vi droppet hele barnetv og ble ute istedet.
![]() |
|
|