|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kroker til å henge på vaskemaskin/tørketrommelSer for meg sånne kroker du fester med sugekopp? Finnes på bl.a Kremmerhuset.
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Kroker til å henge på vaskemaskin/tørketrommelHåndklær. Sugekopp funker ikke, og det ser ikke ut som sånne med tape funker heller.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kroker til å henge på vaskemaskin/tørketrommelDisse fra Ikea: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/80240440/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kroker til å henge på vaskemaskin/tørketrommel
Så rart, vi har en annen erfaring. Kanskje våre ikke er gamle nok enda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kroker til å henge på vaskemaskin/tørketrommelDu har ikke 5-6 cm veggplass ved siden, så du kan skru slike i veggen og la stengene gå parallelt med vaskesøylen? http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10243164/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Kroker til å henge på vaskemaskin/tørketrommelJo, jeg kan egentlig det, men jeg vil helst ikke skru i veggen. Før vi pusset opp badet hadde vi en lekkasje ned til naboen under som gjør at jeg har fått en litt sånn overdreven frykt for huller på badet. Selv om jeg vet at faren for vannlekkasje via et hull i hodehøyde, langt unna dusj og vannledninger ikke akkurat er stor.
![]() |
|
|