Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvor kan jeg få gjenopplivet Mac-en min i Trondheim

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-14, 13:37   #1
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Hvor kan jeg få gjenopplivet Mac-en min i Trondheim

Jeg har en MacBook (den er 5-6 år) som trenger mer omsorg enn hva jeg evner gi akkurat nå. Jeg har formattert disken og installert nytt OS, men den er fremdeles ikke så kvass som jeg tror det er mulig å få den.

Det er sikkert firmaer som driver med sånt i Trondheim, er det noen som har prøvd og kan anbefale noen?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-14, 13:42   #2
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kan jeg få gjenopplivet Mac-en min i Trondheim

Jeg vil gjette på at du kan få hjelp på Eplehuset? Jeg ville i alle fall ha henvendt meg der, så kan de garantert anbefale deg noen dersom ikke de kan hjelpe deg.

Gammel 26-11-14, 13:48   #3
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Jo, men jeg har ikke lyst på Eplehuset, etter dårlige erfaringer med en reklamasjonssak.

Gammel 26-11-14, 13:53   #4
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Å ja, det forstår jeg da.

Gammel 26-11-14, 14:23   #5
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har ikke Atea og appleproduktreparasjon?

Gammel 26-11-14, 14:35   #6
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å få oppgradert RAM og skiftet harddisk til en SSD i en såpass gammel MacBook er nok i stor grad et DIY-prosjekt vil jeg tro, men det kan jo hende det finnes småfirmaer som tar slike oppdrag.

Hvilken MacBook-modell er det? Er det tiden som ikke strekker til når du sier du ikke evner å fikse den selv?

Gammel 26-11-14, 14:58   #7
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ligger ikke Eplesykehuset i Trondheim? Altså Eplehusets serviceverksted? Jeg har hatt utstyr der to ganger på reklamasjon, og er strålende fornøyd med servicen jeg har fått.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-14, 15:53   #8
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Å få oppgradert RAM og skiftet harddisk til en SSD i en såpass gammel MacBook er nok i stor grad et DIY-prosjekt vil jeg tro, men det kan jo hende det finnes småfirmaer som tar slike oppdrag.

Hvilken MacBook-modell er det? Er det tiden som ikke strekker til når du sier du ikke evner å fikse den selv?

Jeg husker ikke modellen.

Det skorter på både tid og evner. Men jeg skulle nok alltids ha fått det til, om jeg bare hadde funnet ork til å starte. Så jeg har et lønnlig håp om det det finnes et eller annet lite firma med folk som liker putle med sånt (mot betaling).

Gammel 26-11-14, 20:26   #9
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Modellen finner du på About this Mac under Apple-menyen på menylinja øverst.

Jeg kan hjelpe til med å finne deler du skal bestille og grave frem guider og sånt, skru sammen tipper jeg du fikser fint.

Gammel 26-11-14, 20:38   #10
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eller "Om denne maskinen" som det står dersom macen snakker norsk.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:03.