|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
etterpåklokest
|
![]() Hvor kan jeg få gjenopplivet Mac-en min i TrondheimJeg har en MacBook (den er 5-6 år) som trenger mer omsorg enn hva jeg evner gi akkurat nå. Jeg har formattert disken og installert nytt OS, men den er fremdeles ikke så kvass som jeg tror det er mulig å få den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hvor kan jeg få gjenopplivet Mac-en min i TrondheimJeg vil gjette på at du kan få hjelp på Eplehuset? Jeg ville i alle fall ha henvendt meg der, så kan de garantert anbefale deg noen dersom ikke de kan hjelpe deg.
![]() |
#4 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hvor kan jeg få gjenopplivet Mac-en min i TrondheimÅ ja, det forstår jeg da.
![]() |
#6 |
<*(((<
|
![]() Sv: Hvor kan jeg få gjenopplivet Mac-en min i TrondheimÅ få oppgradert RAM og skiftet harddisk til en SSD i en såpass gammel MacBook er nok i stor grad et DIY-prosjekt vil jeg tro, men det kan jo hende det finnes småfirmaer som tar slike oppdrag.
![]() |
#7 |
heimføing
|
![]() Sv: Hvor kan jeg få gjenopplivet Mac-en min i TrondheimLigger ikke Eplesykehuset i Trondheim? Altså Eplehusets serviceverksted? Jeg har hatt utstyr der to ganger på reklamasjon, og er strålende fornøyd med servicen jeg har fått. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Hvor kan jeg få gjenopplivet Mac-en min i Trondheim
Jeg husker ikke modellen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
<*(((<
|
![]() Sv: Hvor kan jeg få gjenopplivet Mac-en min i TrondheimModellen finner du på About this Mac under Apple-menyen på menylinja øverst.
![]() |
|
|