|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Tips til musikk til jobbvorspiel til julebord?Jeg har fått i oppgave å lage spilleliste, og har rimelig tettpakkede dager på jobb, så tips fra dere hadde vært helt topp. Jeg tenker en blanding av julemusikk (men uten at vi går helt O helga natt, liksom) og vanlig musikk.
![]() |
#2 |
Originala
|
![]() Sv: Tips til musikk til jobbvorspiel til julebord?Helt klart: (Kilde: youtube.com) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Tips til musikk til jobbvorspiel til julebord?Takk, den hadde jeg ikke med.
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Tips til musikk til jobbvorspiel til julebord?Disse har jeg til nå, se vedlagt screenshot.
![]() |
#5 |
intro
|
![]() Sv: Tips til musikk til jobbvorspiel til julebord?Nå ser jeg ikke hva Fadese ha lagt inn, men the Pogues' "Fairytale of New York" er i alle fall obligatorisk.
![]() |
![]() |
#6 |
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til musikk til jobbvorspiel til julebord?"Julebord" med Petter Wavold
![]() |
#9 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til musikk til jobbvorspiel til julebord?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|