Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Induksjonstoppen knuste!

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-14, 13:13   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Induksjonstoppen knuste!

Jeg er så deppa at jeg vil avlyse hele julen, legge meg og stå opp i januar. Det er riktignok bare et lite hjørne som knuste, det har ikke berørt noen av platene, men det er jo en lang "revne" oppover og jeg er redd den kan spre seg videre. Jeg har allerede for få plater (4 er ikke nok for meg) og mister jeg den ene er det helt krise.
Det går vel ikke akkurat på garantien, når det var sånn at jeg mistet en gryte på den (det var ikke hardt, engang, argh) og nå er jeg i ulønnet permisjon så dette var jo virkelig riktig tidspunkt ...

Har dere tips til en rimelig induksjonstopp? Jeg kan ikke gå tilbake til vanlig koketopp, må ha induksjon. Kan jeg få en til rundt 3000,- som er bra, eller er det å tro på julenissen? Vil jo ikke kjøpe katta i sekken heller. Bruker komfyren skrekkelig mye.

Gammel 04-12-14, 13:14   #2
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Induksjonstoppen knuste!

Det går an å bytte selve glassplaten, du må ikke ha helt ny induksjonstopp. Det koster jo noe, men ikke like mye som hele induksjonstoppen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-14, 13:18   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Det går an å bytte selve glassplaten, du må ikke ha helt ny induksjonstopp. Det koster jo noe, men ikke like mye som hele induksjonstoppen.

Hø, nå skjønner jeg ikke helt. Trodde induksjonstoppen var en "hel" greie, går det an å bytte bare platen altså? Må sjekke.

Gammel 04-12-14, 13:26   #4
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Jeg tenker at sånne induksjonstopper må tåle litt. Ville sjekket ut mulighet for å ta det på reklamasjon, det kan jo være den var litt svak i utgangspunktet.

Aner ikke hva en sånn skal eller bør koste så jeg har ingen tips om nye rimelige topper.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-14, 13:30   #5
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Du kan sjekke
- Reklamasjon
- Om innboforsikringen din har "uflaksforsikring"
- Tror ny plate koster rundt 2000 kr.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-14, 13:39   #6
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Da vi kjøpte vår induksjonstopp på Elkjøp, betalte vi litt ekstra for en forsikring som dekket slikt. Sikker på at du ikke har noe slikt?

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-14, 13:41   #7
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi byttet glassplaten da vi bare hadde hatt toppen et år eller noe. Mannen min mistet et krydderglass fra skapet over (de står ikke der lenger). Glasset kunne skiftes ja, uavhengig av elektronikken. Den fungerte jo, selv om det var sprekk i glasset. Tror det skal mye til å få dette på reklamasjon. De tåler mye, men hvis man mister noe tungt på en uheldig måte, så kan det skje. Nå har det bare skjedd oss en gang på 11 år heldigvis.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-14, 22:39   #8
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sjekk innboforsikringen din først.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-14, 07:45   #9
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Det samme skjedde oss med en helt ny topp. Min innboforsikring dekket. Dvs egenandel på 2000. For oss var det mye dyrere å bare skifte glasset. Men det avhenger vel av hvor dyr toppen er totalt sett.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:20.