|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#4 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hva gir du egne foreldre til jul?Svigermor får antakelig noe hudpleieprodukter og bøker, svigerfar får, som alltid, noe fra polet. Akk så kjedelig, men de har søren meg alt de trenger og mer til og har ingen spesielle interesser.
![]() |
#5 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gir du egne foreldre til jul?En bok og abonnement på Good Food Magazine. I fjor fikk hun gavekort på deilig ansiktsbehandling.
![]() |
#6 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva gir du egne foreldre til jul?Pappa får den siste til Ken Follet. Mamma ville ha kokeboken til Anne Kat Hærland. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva gir du egne foreldre til jul?Hun får tallerkenvarmer, bok og billetter til "Sound of Music. " Vurderer også gavekort på fot/hudpleie. Hun har det tøft for tiden og trenger litt ekstra pleie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
One of These Days
|
![]() Sv: Hva gir du egne foreldre til jul?Mine foreldre bestemte seg for at vi ikke skal gi gaver til hverandre i år. Jeg har tenkt at vi gir dem en julekalender med bilder fra året som har gått, juleutgaven til =Oslo og hvis jeg rekker strikker jeg en pute til dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Hva gir du egne foreldre til jul?I år var det lett; fra ungene får de skolebilder tatt i vår da de avsluttet barneskolen. Det er 7 år siden sist, så det blir nok en populær gave. Pappa og stemor får i tillegg en flaske konjakk fra meg (de er glade i det men hater å gå på polet
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gir du egne foreldre til jul?I år har jeg heklet et teppe til dem.
![]() |
#13 |
søt
![]() Sv: Hva gir du egne foreldre til jul?Pappa får ullgenser og mamma får strikkajakke (jeg har strikka). De får også et bilde av vesla og en kalender med bilder av hele familien.
![]() |
#14 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hva gir du egne foreldre til jul?De får billetter til en konsert.
![]() |
#15 |
Smugleser
|
![]() Sv: Hva gir du egne foreldre til jul?Faren min får 500,- til Leger Uten Grenser, moren min en hudkrem hun ønsket seg. Og felles en julepynt Knøtto har laget.
![]() |
#16 |
Det er bare en fase
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gir du egne foreldre til jul?Far får et samlesett med C.S. Lewisbøker, mor får en parkas vi har spleiset på. Svigers får ny router (høyst tiltrengt, spleisegave), litt god kaffe og en fin ullsinglet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Hva gir du egne foreldre til jul?Snilt barn. Sist redigert av Madicken : 11-12-14 kl 20:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Hva gir du egne foreldre til jul?Svigermor får bilde av yngstejenta, mora mi får eggeglass, faren min får Bjørnsonbiografi. Svigerfar, aner ikke. Har outsourcet det til mannen.
![]() |
#19 |
WF: BNBE
![]() Sv: Hva gir du egne foreldre til jul?Mine får gavekort på kulturhuset, som de kan bruke på konserter. De har alt de trenger, men er glad i fine kulturopplevelser.
![]() |
#20 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hva gir du egne foreldre til jul?Mamma får en strikkebok. Pappa får en bok han også, men det vet jeg ikke hva blir. I tillegg får de bilder av barnebarna.
![]() |
|
|