|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() Barnevogn og trangt vindfangVi har et vindfang som ikke har plass til barnevogn. Vi har mulighet for å trille barnevogn inn i vindfanget og videre inn i et garderoberom, men det blir forferdelig kaotisk og trangt. Så jeg trenger en løsning på hvor vi kan sette barnevognen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnevogn og trangt vindfangVi gikk for å ha det trangt - vi har minigang så vi trilla den inn i den enda mindre mellomgangen, noe som bare gikk akkurat. Kanskje dere kan finne midlertidige løsninger for gangen som hjelper i vognperioden? Sånn om vogna tar opp gulvplassen der.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Barnevogn og trangt vindfangVi hadde liten gang, men den stod nå der likevel.
![]() |
#5 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Barnevogn og trangt vindfangHva slags type vogn er det? Hvis det er en bagvogn ville jeg kanskje tatt inn bagen og latt understellet stå ute (evt med en presenning e.l. over). Hvis det er en sportsvogn/trille ville jeg lagt den sammen og så latt den stå i vindfanget eller boden og akseptert at det blir litt trangt en stund framover.
![]() |
#6 |
Medlem siden: Jul 2009
![]() Sv: Barnevogn og trangt vindfangHar dessverre ingen løsning på problemet, men følger spent med! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Barnevogn og trangt vindfangVille brukt garderoberommet. Vi har vogna stående mye på stua faktisk vi. På sommeren kan den jo stå ute da.
![]() |
#9 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Barnevogn og trangt vindfangJeg så en smart løsning, med en vogn som var kjapp og grei å klappe sammen/ta opp riktignok, der de bare tok av bagen, smalt understellet sammen og hadde det hengende på veggen. Så tok de bagen med seg inn i stua ol.
![]() |
#10 |
Peppy!
|
![]() Sv: Barnevogn og trangt vindfangDere kan jo ikke foreslå garderoberommet når det jeg leter etter er en løsning siden vi ikke kan bruke garderoberommet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Barnevogn og trangt vindfang
![]() |
#12 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Barnevogn og trangt vindfangSvigerfar bygde eit midlertidig overbytt da Poden brukte vogn. Det fungerte greit nok, settt bort frå katta som stadig skulle tisse på den.
![]() |
#16 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Barnevogn og trangt vindfangVi trillet den inn på barnerommet som var rett innenfor. Og ofte ble den bare liggende i bilen. Og en fordel med noe som er lett å slå sammen men når vi kom så langt hadde Vi så pass mange vogner at plassproblemet var der like vel. På tide å selge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Barnevogn og trangt vindfang
Nei, eg har dessverre ikkje bilde. Men det var ein enkel konstruksjon med tre veggar og eit skråtak. Akkurat stort nok til å få vogna under. På særleg regntunge og vindfulle dagar hadde me regntrekk over, men stort sett holdt det seg tørt og fint. Bagen bar me uansett inn. Svigerfar klakka det opp på ein dag, og me reiv det ned på eit par timar da vognperioden var over.
![]() |
#19 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Barnevogn og trangt vindfangVi hadde kroker på veggen til understellet, og baggen i stua eller på soverommet. Av og til hele vogna i stua rett og slett. Litt avhengig av om mannen var hjemme eller ikke, da jeg ikke klarte å løfte hele greien opp og ned trappene, vi bodde i 2. etasje.
![]() |
#20 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Barnevogn og trangt vindfangHadde valgt en liten vogn, en som er nett. Det vil hjelpe noe i alle fall. Men jeg ser helt klart problemet.
![]() |
|
|