![]() |
#1 |
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() DusjkabinettVi trenger nytt dusjkabinett, og titter på forskjellige. Mannen er glad i litt fancy greier, og titter på noen forholdsvis billige med radio, steamfunksjon, tropisk regn og jeg vet ikke hva. Men trenger man egentlig det? Og så blir jeg litt skeptisk til prisen i forhold til alt man visstnok skal få av funksjoner.
![]() |
#2 |
heimføing
|
![]() Sv: DusjkabinettJeg er litt sånn less is more og vil holde det enkelt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: DusjkabinettDet mest holdbare er et enkelt dusjkabinett uten lys, radio og telefon, og en "million" dyser i stålfarget plast som er et hel ... å gjøre rent.
![]() |
#4 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: DusjkabinettVi har hatt et relativt billig kabinett med damp og massage dyser. Vårt var greit å holde rent, da jeg var opptatt av det ved innkjøp. Når vi pusset opp i år valgte vi Porsgrunn showorama pga renhold og termostatkranen. Det var nemlig hovedutfordringen med det fancy kabinetter fra westerberg, termostatkranen virket ikke slik jeg ønsket, slik at dersom det ble brukt vann andre steder i huset merket man det godt på dusjvannet.
![]() |
#5 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: DusjkabinettJeg kjøpte dusjkabinett da badet ble pusset opp etter vannlekkasje for fem år siden, og måtte sette det opp selv siden det opprinnelig var badekar i rommet og jeg ikke kjøpte det via rørleggeren som ble brukt i oppussingen.
![]() |
#6 |
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: DusjkabinettTakk, det bekreftet mistanken min ja... Jeg ser for meg et helt enkelt, buet dusjkabinett, 90*90. Da blir det en runde hos de mer kjente leverandørene. Det er kjedelig nok å vaske dusjen om jeg ikke skal skrubbe med tannbørste også ja, godt poeng.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: DusjkabinettVi har de siste to stedene vi har bodd hatt to kabinetter vi har vært veldig fornøyd med, og det er et fra Macro og Porsgrund Showerama. Begge er enkle kabinetter uten for mange kriker og kroker å rengjøre. Jeg syns at de er enkle å rengjøre er viktigere enn alle andre fancy funksjoner. Radio kan man kjøpe løs og ha på badet, og til syvende og sist brukes kun den vanlige dusjen. Kabinettet vi har nå har regndusj, men det er bare ungene som bruker den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: DusjkabinettVelg noe som er lett å holde rent.
![]() |
#9 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: DusjkabinettVi hadde et enkelt og praktisk fra Macro der vi bodde før. Det var enkelt å holde rent uten masse krinker og kroker.
![]() |
#10 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Dusjkabinett
Helt enig. Jo billigere og mer fancy, jo flere krinkelkroker, og jo vanskeligere å holde rent, er min erfaring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: DusjkabinettVi ordner nytt bad nå, og rørleggeren anbefalte lite dill og dall i dusjkabinettet. Jeg ville ha et som var lett å holde rent, med lite krinkelkroker og tull. Håper vi blir fornøyde med dette: http://bademiljo.no/produkter/6288858 |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: DusjkabinettVi har dusjkabinett med tre massasjedyser, men de blir aldri brukt. Kabinettet er lett og enkelt å holde rent, men å bruker endel ekstra penger på noe som aldri blir brukt var bortkastet.
![]() |
#13 |
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2015
![]() |
![]() Sv: DusjkabinettIkke helt svar på spørsmålet, men det jeg tenker på når jeg nå skal pusse opp badet, er at jeg vil ha: |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: DusjkabinettJeg fikk nytt bad i høst og ble anbefalt Porsgrund showerama. Tror det er 9-5 jeg har. Lett å gjøre rent.
![]() |
|
|