Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Anbefal meg et handlenett

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-14, 12:38   #1
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv

Cauchy sin avatar

Medlem siden: Jul 2012
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Anbefal meg et handlenett

Bruker du handlenett når du handler? Har du en favoritt? Er de vaskbare?

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-14, 12:49   #2
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal meg et handlenett

Jeg har flere jeg liker veldig godt som jeg har kjøpt fra den lille gavebutikken på DogA. Fra matbutikkene synes jeg det var Meny er bra, det er stort og laget av solid materiale.

Gammel 25-11-14, 12:55   #3
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Mine er stort sett reklamefått, og ikke kjøpt.

Så gjenstår det bare å gjennomføre planen om å ha to stk liggende i bilen, som altså kan brukes til impulshandlingen.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-14, 13:31   #4
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Så gjenstår det bare å gjennomføre planen om å ha to stk liggende i bilen, som altså kan brukes til impulshandlingen.

De gangene jeg husker bruke nett (les ta det med meg) er det stort sett fra Kiwi eller Mega nettene kommer fra, men jeg er ikke spesielt glad i noen av dem.

Gammel 25-11-14, 13:32   #5
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

IKEA-nett.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-14, 13:51   #6
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg er flink til å bruke nett. Har brukt det i mange år. Er så greit å bære tunge varer i de.
Har alltid et i veska i tilfelle jeg trenger, det er et rosa fra Benetton i Paris.
Ellers har jeg to fra Kiwi, et fra Spar og to gule fra en bokklubb.
Henger her for tips til fine nett.

Gammel 25-11-14, 13:55   #7
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er veldig fornøyd med de fra coop; de er sorte med påtrykt reklame, akkurat det er jo kanskje ikke så kjekt da. Bortsett fra det så er de store og solide, har hatt mine veldig lenge nå: Får ikke så mye i en vanlig plastpose, og så risikerer en gjerne å rive hull osv - noe som aldri har skjedd i nettene.

Gammel 25-11-14, 14:02   #8
Solvår
Fullverdig medlem

Medlem siden: Sep 2013
Solvår har et hav av muligheter foran seg
Standard

Synes de grønne fra Kiwi er greie og så får man nytt når det blir slitt.

Solvår er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-14, 14:07   #9
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har fire handlenett fra Flip&Tumble, og de er fantastiske. De har lang rem så de kan bæres over skulderen, og pakkes sammen til en liten ball når de ikke brukes. Jeg kjøpte mine for fem år siden, og de er stadig like fine.

Gammel 25-11-14, 14:08   #10
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Solvår, her.

Synes de grønne fra Kiwi er greie og så får man nytt når det blir slitt.

Jasså. . Våre er sikkert fem år og begynner å bli hullete. Bruker de til ukehandel på REMA. De tåler mye vekt og har gode hanker. Meny sine er sikkert samme, men ikke så grelle farger.

Gammel 25-11-14, 14:15   #11
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har brukt kun handlenett (ikke poser) i mange år. Har prøvd mange forskjellige, men de desidert beste er meny sine. Store, solide og med hanker som ikke ryker. Kiwi sine er mye mindre enn meny sine.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-14, 17:11   #12
Molly

Molly sin avatar

Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg liker Envirosax med lange håndtak, de kan bæres over skulderen.

Gammel 25-11-14, 17:14   #13
Libra

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har standard størrelse i nylon fra fra https://baggu.com . Veldig fornøyd. De kan vaskes, rommer mye og er gode å bære.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-14, 17:32   #14
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi har flere fra Envirosax som vi har hatt i mange år. De begynner nå å bli ganske slitt.

Gammel 25-11-14, 17:54   #15
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Jeg har fra Meny, Kiwi, Rema og flere andre matkjeder men for tiden bruker jeg kun de fra IKEA. Rosa, freshe og tar liten plass i vesken. Jeg storhandler og har ofte med meg 10 nett og da teller sammenlagt størrelse en del, samt at jeg er veldig glad i friske farger på handlenett.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-14, 19:15   #16
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Jeg har standard størrelse i nylon fra fra https://baggu.com . Veldig fornøyd. De kan vaskes, rommer mye og er gode å bære.

Vi har også flere fra Baggu, i spreke farger, med revemønster, elefant, struts osv... Tynne, men slitesterke, og fin størrelse, vi har brukt dem i årevis. Har i tillegg en del fra Tanum, litt tykkere, og litt grunnere.

Etter at jeg oppdaget søppelposer på rull på ICA i Sverige, som ikke er så tynne at de revner og skaper lekkasje, slik alle søppelposer jeg har funnet her til lands gjør, bruker vi _kun_ handlenett.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-14, 19:33   #17
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg liker godt Meny sine, også har vi noen fra renovasjon i grenland, de er laget av gjenvinnede flasker, de er gode å bære og stødige å pakke i. Vi er periodeflinke til å bruke nett, men trenger jo også å handle med vanlige poser innimellom så vi har til f.eks. søppel.

De jeg liker dårligst er sånne gratis i stoff som på en måte bare er sydd sammen av to like rektangler. Det må være gjort noe i bunn for at de skal være romslige nok.

Gammel 25-11-14, 19:37   #18
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker også flip & tumble sine godt.

Gammel 25-11-14, 20:24   #19
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sydd selv. De er perfekt, sånn bortsett fra at de er strødd overalt og aldri med på butikken.

Gammel 25-11-14, 20:32   #20
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acino, her.

Jeg er veldig fornøyd med de fra coop; de er sorte med påtrykt reklame, akkurat det er jo kanskje ikke så kjekt da. Bortsett fra det så er de store og solide, har hatt mine veldig lenge nå: Får ikke så mye i en vanlig plastpose, og så risikerer en gjerne å rive hull osv - noe som aldri har skjedd i nettene.

Jeg er og veldig glad i handlenettet til coop.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:19.