|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
I mål
|
![]() Farge på soveromMannen skal male soverommet sier han, bare jeg bestemmer fargen |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Farge på soveromVi har skandinavisk lys nå og den er jeg ikke helt fornøyd med (tør ikke å si det til mannen |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Farge på soveromHmm, lite å bidra med, mitt er hvitt fordi det var slik da jeg flyttet inn. Jeg sover der bare og ser ikke fargen sånn sett.
![]() |
#7 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Farge på soveromVi har gustaviansk blå en rolig og behagelig farge. Både her og tidligere bolig. Superfornøyd. :jepp:
![]() |
#12 |
|
![]() Sv: Farge på soveromKrydder er veldig fin, men egner seg kanskje best på en vegg? Vi kombinerte med Delikat, det ble veldig fint. (Kjøkkenet i det gamle huset i øst, vet ikke om du husker?)
![]() |
#13 |
I mål
|
![]() Sv: Farge på soverom
Husker huset, men ikke veggen |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Farge på soveromJeg har fargen Form matt i gangen. Den er grå med hint av brun og veldig fin.
![]() |
#15 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Farge på soveromVi har en lys, lys blå farge på soverommet. Behagelig og fin, synes jeg. Jeg husker dessverre ikke fargekoden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Farge på soveromVi har malt soverommet i "muskatnøtt" Mannen som valgte farge. Den er fin, men om jeg skulle ha valgt, så har jeg valgt varm lin. Den er gråbrun, mørk og skikkelig fin. Ellers så liker jeg Diskret veldig godt.
![]() |
#18 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Farge på soveromJeg har nettopp malt et rom i en gråfarge som het "Harmoni" Veldig behagelig for øyet, og ikke sånn lys at man ikke helt vet hva slags farge det er.
![]() |
#20 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Farge på soverom
Vi har valmuefrø (ja, jeg antar det er den du og tenker på, bæret) på rommet til gutta. Det er favorittfargen min.
![]() |
|
|