|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Jeg har blitt så flink til å shoppe mindre!Ja, det har jeg!
![]() |
#3 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Jeg har blitt så flink til å shoppe mindre!Det hjelper å bo et stykke unna shoppeparadis. Når jeg nå er på et kjøpesenter så finner jeg ofte ikke noe som jeg trenger nok. Og vi greier oss jo godt, selv om jeg skulle ønske jeg var flinkere til å spare til ting jeg virkelig ønsker meg, og planlegge litt fornuftige innkjøp av klær som trengs.
![]() |
#4 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg har blitt så flink til å shoppe mindre!Det er nesten rart, men man venner seg av med det.
![]() |
#5 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Jeg har blitt så flink til å shoppe mindre!
Det er en god start!
Ja, kanskje det.
Ja, det er helt sant! Jeg har blitt voldsomt kritisk og føler heller ikke noe behov for å kjøpe ting jeg kan klare meg uten.
![]() |
#6 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Jeg har blitt så flink til å shoppe mindre!Bravo! Jeg er ikke helt der ennå. Jeg er fæl til å handle klær, og kan ikke gå byen aleine uten å komme hjem med en ny topp til 75 kr eller ti... Det har hjulpet å aldri ha tid eller anledning til å gå i byen aleine.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Jeg har blitt så flink til å shoppe mindre!Så flink du er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Rastløs dagdrømmer
|
Men poenget mitt er ikke egentlig å ikke bruke penger, altså. Jeg bruker like mye penger nå, men på andre ting. F.eks. flere kafébesøk, kino og teaterturer.
![]() |
#9 |
Rastløs dagdrømmer
|
Du har faktisk vært en liten inspirasjonskilde for meg.
![]() |
#10 |
Den som gir seg...
![]() Sv: Jeg har blitt så flink til å shoppe mindre!Flinke jenta! Jeg synes det er herlig å lese om omprioriteringer som fører til flere hverdagsgleder!
![]() |
|
|