|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
I mål
|
![]() Sittegruppe til verandaenHusker dette har vært diskutert før, og vi går inn i ny aktuell sesong nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Klar
|
![]() Sv: Sittegruppe til verandaenVi hadde akkurat samme behov som dere. (Eller, ok, JEG hadde, mannen skjønte ikke at vi trengte sofa i stedet for kjipe pinnestoler før sofaen faktisk sto der), og kjøpte Lyon fra Plantasjen. Den er ikke billig da, og putene tar all verdens plass, men den er deilig! og har plass til mange! Og bordet er i perfekt spisehøyde. Sist redigert av Timar : 06-04-15 kl 21:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sittegruppe til verandaenVi kjøpte en på Bohus i fjor -kjempefornøyde! Høyt bord er et must. Vi kommer nok ikke til å sette ut det vanlige spisebordet vårt engang i år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
I mål
|
![]() Sv: Sittegruppe til verandaen
Husker du hvilken dere kjøpte? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Sittegruppe til verandaenSjekk ut www.sommershoppen.no
![]() |
#6 |
I mål
|
![]() Sv: Sittegruppe til verandaenHar noen erfaring med denne? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
I mål
|
Takk for tips! Likte den ene der inne, men den blir for stor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
I mål
|
Ja, har sett på nett. Men Lyon, som nok ville vært det typiske valget, er for stor. Men vi har progresjon, mannen er enig i at vi kan trenge en sofa og kanskje skal prioritere det. Jeg har informert ham om at det nærmest ikke går an å amme en nyfødt i stolene vi har, og det kan han jo ikke uttale seg om så da så |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Sittegruppe til verandaenHar du sett hos Skeidar? Jeg har sofagruppe derfra, riktignok ikke i spisehøyde, men jeg er veldig fornøyd med både kvalitet og komfort. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|