Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kl. 0023 ringte telefonen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-11-06, 09:52   #1
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kl. 0023 ringte telefonen

Rrrrring
Mim: Øh...Hallo?
Blodbanken: Hei, det er Blodbanken. Kan du komme med en gang?
Mim: Hæ? Ja?
Blodbanken: Du skjønner, vi skal levere blod til en hjertetransplantasjon. Kan du komme, altså?
Mim: Jada
Blodbanken: Vi sender en taxi. Vær klar om ti minutter.

(Og så ble jeg drosjet til Blodbanken, hvor det var mørkt og stille. Jeg var så trøtt og kald, at legen nesten ikke fikk blod ut av fingeren min. Hun var så grei, hentet kakao til meg og allting. Det var bare noen få givere der, og vi var ferdig litt før to. Det var visst ganske passe, ettersom de har tre timer på seg fra oppdraget kommer til det skal være levert. Legen fôr avgårde med blodet og sykepleieren låste oss ut.

Jeg sto midt i mørke natten med et krystallglass under armen og ventet på taxien hjem. Sjelden har jeg følt mer på at det å gi blod virkelig betyr noe. Nå ligger det noen på Rikshospitalet og har fått nytt hjerte og jeg har fått hjelpe til. )

Gammel 02-11-06, 09:54   #2
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kl. 0023 ringte telefonen

Mim er dagens heltinne!

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 09:54   #3
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Så flott. Det må være en deilig følelse, selv om du sikkert er trøtt i dag.

Gammel 02-11-06, 09:56   #4
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så flott, Mim! Det gjør alltid godt å vite at man virkelig kan gjøre en forskjell!!

Gammel 02-11-06, 09:56   #5
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Fantastisk!

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 09:57   #6
Katrin
Superaktiv

Katrin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
Katrin er litt kulKatrin er litt kulKatrin er litt kul
Standard

Så flott gjort av deg!!! Du er min heltinne!

Katrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 09:58   #7
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Så flott! Godt å vite at en kan gjøre noe som virkelig hjelper. Håper du har fått sove litt etterpå.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 09:58   #8
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du er noe for deg selv, søta! Tenk så fint for verden at du finnes! Fin innsats.

Også gjorde du min kveld mye, mye bedre enn utgangspunktet i går også!

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 10:00   #9
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Har du en særlig blodtype ?

Gammel 02-11-06, 10:01   #10
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, så fantastisk! Tenk at blodet ditt er i hans/hennes årer nå, og h*n hadde ikke overlevd hvis ikke det var for deg. Flott jobb!

:hormonell:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 10:01   #11
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Strålende!
For en herlig følelse det må være, å vite at man helt konkret har reddet et liv!

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 10:01   #12
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fantastisk! Blod er tykkere enn vann, ja. *noterer meg at jeg må bli blogiver*

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 10:01   #13
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oi! Det blodet man gir sånn en vanlig hverdag er selvsagt like mye verdt, men det må unektelig føles langt mer heltemodig på denne måten!

Kan alle blodgivere kalles inn på denne måten? Jeg er ikke blodgiver selv. Før jeg fikk barn var jeg altfor karriereopptatt, og etter det har jeg vært non-stop gravid og/eller ammende. Bortsett fra en liten pause i vår, da jeg meldte meg, men var uaktuell siden jeg akkurat hadde tatt nye hull i ørene.

Det bli vel i 2008 eller noe.

Gammel 02-11-06, 10:02   #14
TGM
drømmende

TGM sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det må være utrolig spesielt.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 10:05   #15
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Rrrrring
Mim: Øh...Hallo?
Blodbanken: Hei, det er Blodbanken. Kan du komme med en gang?
Mim: Hæ? Ja?
Blodbanken: Du skjønner, vi skal levere blod til en hjertetransplantasjon. Kan du komme, altså?
Mim: Jada
Blodbanken: Vi sender en taxi. Vær klar om ti minutter.

(Og så ble jeg drosjet til Blodbanken, hvor det var mørkt og stille. Jeg var så trøtt og kald, at legen nesten ikke fikk blod ut av fingeren min. Hun var så grei, hentet kakao til meg og allting. Det var bare noen få givere der, og vi var ferdig litt før to. Det var visst ganske passe, ettersom de har tre timer på seg fra oppdraget kommer til det skal være levert. Legen fôr avgårde med blodet og sykepleieren låste oss ut.

Jeg sto midt i mørke natten med et krystallglass under armen og ventet på taxien hjem. Sjelden har jeg følt mer på at det å gi blod virkelig betyr noe. Nå ligger det noen på Rikshospitalet og har fått nytt hjerte og jeg har fått hjelpe til. )

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 10:08   #16
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Wow, så flott! Det må føles ganske spesielt når det blir så direkte.

Dette minner meg på at jeg må bli blodgiver, forresten.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 10:09   #17
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Wow, så spesiellt det må føles.
Så flott av deg å stille opp på den måten midt på natten, og så utrolig spennende det må føles å kunne hjelpe til sånn helt på direkten og få vite hva blodet skal gå til, og vite at det er det at akkurat du stiller opp som gjør dette mulig for dette mennesket å få hjelp.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 10:10   #18
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er jo helt fantastisk!
Betydningsfulle Mim!

Gammel 02-11-06, 10:10   #19
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Det må være en fin og spesiell følelse når man får hjelpe sånn.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 10:15   #20
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Når jeg hører sånt har jeg lyst til å bli blodgiver selv.. men har sånn sprøyteskrekk.

Kansje når graviditeten er over og jeg får lov igjen..

Synest de som gir blod er fantastiske mennesker. Tenk hvor mange liv man kan redde. hadde jeg bare ikke vert så pysete.

så fantastisk av deg å bruke natten din på dette!

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:40.