|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Vi pusser opp og trenger inspirasjon og rådVi kjøpte hus i forrige uke og er i full gang med å drømme om oppussing og innredning, samtidig som vi jobber for fullt for å få dette huset klart til visning. I det nye huset (fra 1987) er begge badene og kjøkkenet fra byggeår, og vi skal pusse opp alle tre rommene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Sv: Vi pusser opp og trenger inspirasjon og rådHovedbadet er langt og smalt og her kommer jeg også til å slite med å finne gode løsninger, men her tror jeg at det blir fagfolk fra A til Å. Skal rive ut alt, inkludert gulvflisene, og her er det vannbåren varme under. Håper at det lar seg gjøre greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Vi pusser opp og trenger inspirasjon og rådPå kjøkkenet hadde jeg kommet til å dra kjøkkenbenken på vindusveggen litt lengre, og så sittebenk med skuffer under videre ut i spisedelen. Men det er fordi jeg ønsker meg sittebenk selv.
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Vi pusser opp og trenger inspirasjon og rådHar du sett på varmebehandlet ask som benkeplate? Nydelig mørkbrune farge! Tre har selvsagt sine ulemper og det finnes mange farger i korian, men det blir selvsagt dyrere. Underlimt vask er penest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Vi pusser opp og trenger inspirasjon og rådVi skal ha underlimt vask ja. Corian er dyrt, og det har vi ikke råd til, så jeg ser på hvit benk, enten akryl (spennende muligheter ifb med vasken, men ikke like holdbart) eller stein. IKEA har ikke de beste valgmulighetene, så jeg må kanskje på vift andre steder. Vi har hatt heltre før, og det frister ikke til gjentakelse, dessverre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Vi pusser opp og trenger inspirasjon og rådNei, heltre er ikke optimalt. Vi har på hytte og der går det greit. Enig at ikea ikke har det beste utvalget. Stein er vakkert, men også dyrt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Vi pusser opp og trenger inspirasjon og rådJeg har komposittsteinplate fra ikea på mitt kjøkken og er superduperfornøyd. Ikke akkurat billig men veldig lekker og utrolig funksjonell.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vi pusser opp og trenger inspirasjon og rådJeg ville også dratt kjøkkenbenken så langt nedenfor vinduene som over hodet mulig. Man kan nesten aldri få nok benkeplass og etter min erfaring er sånne småfelter med benk og hjørner nær ubrukelige når man faktisk skal lage mat. Da trenger man armslag og langstrakt benk.
![]() |
#10 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Vi pusser opp og trenger inspirasjon og rådOg, hvis du skal ha firkantet vask på kjøkkenet: blandebatteri med dusjhode. Gjør renhold i hjørnene enklere
![]() |
#12 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Vi pusser opp og trenger inspirasjon og rådFirkantet vask.
![]() |
#13 |
|
![]() Sv: Vi pusser opp og trenger inspirasjon og rådMjau, har du bilde av det du foreslår? Hodet mitt klarer ikke å forestille seg det... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Vi pusser opp og trenger inspirasjon og rådhttp://www.klikk.no/incoming/img-126..._img346866.jpg
![]() |
#15 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Vi pusser opp og trenger inspirasjon og råd
Jeg har en aning: |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Vi pusser opp og trenger inspirasjon og rådJeg ville hatt mer kjøkkenbenk, og kunne vært fristet til å forlenge benken inn under vinduet, kanskje med benkeløsning egnet til sittekrakker i enden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Sv: Vi pusser opp og trenger inspirasjon og rådGrattis med nytt hus!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Vi pusser opp og trenger inspirasjon og råd
![]() |
#19 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Vi pusser opp og trenger inspirasjon og rådPå badet maler du det gule rødt, lar det blå være og beholder hvite møbler og hvitt gulv. Så har du det norske flagget i stedet. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|