|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Det å ta andres avatarHva synes dere om det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Det å ta andres sine avatarDet er teit og det er lov å si fra om at man ikke skal gjøre det.
![]() |
#4 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Det å ta andres sine avatarDet er jo ikke sikkert at hun har fått med seg at du har den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
♥ ♥ ♥
![]() Sv: Det å ta andres sine avatar
Så det i en tråd jeg hadde svart på før henne. Hun skrev selv at hun ikke var så ofte der inne nå men. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Det å ta andres sine avatarOm man bevisst tar en avatar som man ser at noen andre har er det litt teit, men mest sannsynlig har jo ikke denne personen fått med seg at noen har den.
![]() |
#7 |
På vei
![]() Sv: Det å ta andres sine avatarDa syns jeg det er greit å si ifra om at du ikke syns det er greit, og at du oppfordrer henne på en vennlig måte til å finner seg en annen avatar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Det å ta andres sine avatarEg trur ikkje at eg hadde gidda å bry meg, kanskje heller blitt litt smigra??? |
![]() |
![]() |
#9 |
trøtt
|
![]() Sv: Det å ta andres sine avatar
Sant nok! Samtidig så er jo en slik avatar ikke personlig eiendom, så man har strengt tatt ikke så mye man skulle sagt. Hadde det vært et privat bilde hadde det stilt seg noe annerledes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
♥ ♥ ♥
![]() Sv: Det å ta andres sine avatarMen det blir jo også veldig forvirrendes med flere som har samme avatar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Det å ta andres sine avatarEn ting er med standard-avatarer. Men synes det blir litt anderledes med egne bilder som man har hentet inn. Synes definitivt at det er lov til å si ifra når man har hatt sin egen lenge.
![]() |
![]() |
#13 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Det å ta andres sine avatarDet blir dumt når flere har samme avatar, særlig hvis det er et lite forum der det blir veldig gjennomsiktig.
![]() |
#14 |
Come what may...
|
![]() Sv: Det å ta andres sine avatarOm du hadde byttet avatar hele tiden så hadde det blitt vanskelig å fått krevd å ha avataren din i fred. Men siden du har brukt den samme avtaren hele tiden så tror jeg nok hun vil forstå at du vil helst ha den for deg selv der inne! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
♥ ♥ ♥
![]() Sv: Det å ta andres avatarNå sendte jeg henne en pm. Håper hun ikke blir sur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Det å ta andres sine avatarDet er nå litt unødvendig, iallefall om det ikke er en standardavatar.
![]() |
![]() |
#17 |
![]() Sv: Det å ta andres avatarJeg er helt enig i at det er dumt å ta samme avatar som andre på samme forum har. Som regel identifiserer jeg et innlegg ut i fra avataren. Det er flere her inne som har sånne øye-avatarer, og det synes jeg er litt forvirrende.
![]() |
#18 |
På flyttefot
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Snart på landet
![]() ![]() |
![]() Sv: Det å ta andres avatarIkke noe særlig å kopiere avatar'er nei, heller ikke hvis de bare likner veeeldig...
![]() |
#19 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Det å ta andres avatarDet er superforvirrende når folk har like avatarer. En ting er jo de der standard-avatarene som følger med forumet, der kan man jo nesten forvente at noen klarer å velge den samme, men ellers synes jeg det må være greit å sende en pm og gjøre brukeren oppmerksom på det.
![]() |
#20 |
Går stille i dørene
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det å ta andres avatarJeg husker ikke om det er slik her, men på mange forum må du registrere deg før du kan se medlemslista. Dermed vet man faktisk ikke om man har valgt et nick som ligner på et annet før etter at man har registrert seg. En ting er å bytte avatar, nick er jo enda mer personlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|