|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Norsk konvertitt i burkahttp://www.nrk.no/ostlandssendingen/...rge-1.12330402
Jobber hun ikke? (Hun sier jo det er vanskelig å få jobb, men hva med før, hun har jo kun vært musim i noen få år) Hva lever hun av nå, og hva skal hun leve av i Marokko?
![]() |
#2 |
Borte
|
![]() Sv: Norsk konvertitt i burkaJeg er ateist og syns det meste av personlig religion og gudetro er merkelig, men jeg kan i grunnen skjønne at det er enklere å leve under streng islam i Marokko enn i Norge. Hvorfor noen vil være kristne eller muslimer på den ene eller den andre måten er mer en gåte, men jeg tenker i mitt stille sinn at i så ekstreme tilfeller som det er snakk om her så ligger det en eller annen form for personlig krise bak. En søken etter egenverd og identitet og at man har funnet svaret i streng religionsutøvelse.
![]() |
|
|