|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#3 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Abra havnJa, tror en tiåring som ikke har vært i Abra Havn før kan trives helt fint. Og sjørøverfrokosten er verd pengene, ja. Det er god mat, og en del av Abra Havn-opplevelsen. Jeg ble faktisk litt imponert selv, når Den Sorte Dame kom seilende inn om morgenen.
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Abra havnJa, det vil jeg tro! Vi var der sommeren for to år siden. Da var eldste 8, men jeg er sikker på det ville falt i smak i sommer også.
![]() |
#9 |
I mål
|
![]() Sv: Abra havnDa blir det en helg i Abra havn. Nesten halv pris å bo i mai ift i fellesferien, har kjøpt kombipakke inkludert billetter. Tok med frokost også, men ikke noe annen mat. Det er todagersbillett, men det står tre datoer på dem (fredag, lørdag, søndag), betyr det at man kommer inn alle tre dager? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
maler
|
![]() Sv: Abra havnDet blir helt sikkert stas. Sett av litt tid til å være i Abra Havn også, det er kult det også! Det bruker å være litt show og styr der.
![]() |
#11 |
I mål
|
![]() Sv: Abra havn
Det er jo kjekt da, fint å kunne ta en liten rekognoseringstur den dagen man kommer. Storebror er nå livredd for ikke å få øye på elgen, så greit å kunne se etter den 3 dager. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
![]() Sv: Abra havnDet blir kjempeflott! Mange flotte dyr der. De vil nok like alt!
![]() |
#13 |
Personlig pessimist
|
Vi reiser i Dyreparken hele året, og jeg synes faktisk våren/høsten er å foretrekke på alle vis. Mindre folk, lettere å se dyrene, og ofte mye greier vær til å traske rundt i park i.
![]() |
![]() |
#14 |
I mål
|
Ja, jeg tror det blir bra. Deilig med mindre folk. Vi har vært relativt mye på tivoli, så jeg tenker dyra er hovedattraksjonen her ved siden av Abra havn og Kardemomme by som jeg tror lillesøster vil like. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
!
![]() |
#16 |
I mål
|
![]() Sv: Abra havnDa kan jeg oppdatere med at vi har storkost oss i Abra havn i helgen. Storebror vippet på en festlig knivsegg av typen "dette var egentlig veldig kult" og "jeg er for stor til dette her", men tydelig at han trivdes totalt sett. Både hengekøye, alt man kunne gjøre i byen og morgenturen med Den sorte dame var stas for ham. Lillesøster, som så absolutt ikke er noe sjørøverfan, elsket alt, og sitter her idag og surver over at vi ikke er der mer ("jeg ville gjort flere ting") og lurer på om vi kan dra tilbake til høsten |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
![]() Sv: Abra havnSå herlig! Dere var ikke så verst uheldige med været heller.
![]() |
#19 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Abra havnJeg mener disse kombipakkene har vært at du får to netter og to dager, eller tre netter og tre dager, i alle fall i sommer, og jeg forsto det som at du måtte da velge to av de tre dagene. Som motsetning til kardemommeby, hvor det er 1 natt, 2 dager, eller 2 netter, tre dager etc, fordi opphold der inkluderer biletter ankomst og avreisedag og evt dager mellom.
![]() |
#20 |
I mål
|
Det er riktig. Jeg spurte om dette da jeg kom, og vi måtte velge 2 av de 3 dagene. Det var uproblematisk siden vi ikke var fremme før ca kl 1530 fredag. Vi brukte første ettermiddag i Abra havn og så var vi to fulle dager i Dyreparken etter det. Det holdt for oss voksne i alle fall |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|