Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Det ble litt varmt

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-06-07, 21:16   #1
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Blunk

Det ble litt varmt

Var på jobb idag, jeg jobber i hjemmesykepleien. Et av oppdragen var en dusj. Det er varmt å dusje noen i denne varmen, de fleste har på varme på badet i tilleg Den jeg var hos hadde en sånn stråleovn over døren. Rett under måtte jeg stå. For å si det sånn, når dusjen var ferdig var jeg gjennomvåt av svette. Det virkelig rant av meg. Kan jeg klage på dårlige arbeidsforhold?

Gammel 07-06-07, 21:50   #2
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det ble litt varmt

Ja. Jeg føler med deg! Det er alt annet enn behagelig!

Gammel 07-06-07, 21:55   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det hørtes fantastisk slitsomt ut!

Gammel 07-06-07, 21:56   #4
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det høres slitsomt ut.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-07, 08:04   #5
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Grøss! Jeg har gjort det noen ganger! Jeg var oppom jobb i går, og det var dødelig varmt! Snakket da om å foreta et sterilt facietomistell i frakk, hansker, hår og munn bind med sola stekende bak gardinene i en halvtimes tid. Burde ha en dusj selv etterpå!

Gammel 08-06-07, 08:09   #6
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Er det ikke mulig å slå av stråleovnen under dusjen og så slå den på igjenn?

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-07, 15:12   #7
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Du har min fulle medfølelse. HAr vært igjennom det der noen ganger.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-07, 16:00   #8
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gruff, det der har jeg gjort endel ganger ja.
Jeg blir svimmel å dårlig.

Nå i disse dager har jeg med meg litervis med drikke på jobb.
Disse klærne vi har på oss også er jo ikke akkuratt avkjølenede.
De klistrer seg til kroppen..
Æsj, gruer meg til å gå på jobben i helgen, heldigvis er det ikke dusj i helger, men alikevel, det er dødens å komme inn til brukere som fyrer som om det var -30 ute.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-07, 20:07   #9
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lindamor, her.

Var på jobb idag, jeg jobber i hjemmesykepleien. Et av oppdragen var en dusj. Det er varmt å dusje noen i denne varmen, de fleste har på varme på badet i tilleg Den jeg var hos hadde en sånn stråleovn over døren. Rett under måtte jeg stå. For å si det sånn, når dusjen var ferdig var jeg gjennomvåt av svette. Det virkelig rant av meg. Kan jeg klage på dårlige arbeidsforhold?

Jepp vet hvordan det er...Jobebr i hjemmesykepleien selv. Men heller det enn å gå inne på en institusjon.....

Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-07, 22:51   #10
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jinx, her.

Jepp vet hvordan det er...Jobebr i hjemmesykepleien selv. Men heller det enn å gå inne på en institusjon.....

Åja, ikke mere institusjon. Jeg stortrives i jobben min :nikkeriherdig: Jeg har med masse kaldt vann ut. Tar en imsdalflaske og fryser den, har med flere flasker på jobb i denne varmen. Har kaldt vann helt til jeg er ferdig på jobb .

Gammel 08-06-07, 22:52   #11
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Michayla, her.

Gruff, det der har jeg gjort endel ganger ja.
Jeg blir svimmel å dårlig.

Nå i disse dager har jeg med meg litervis med drikke på jobb.
Disse klærne vi har på oss også er jo ikke akkuratt avkjølenede.
De klistrer seg til kroppen..
Æsj, gruer meg til å gå på jobben i helgen, heldigvis er det ikke dusj i helger, men alikevel, det er dødens å komme inn til brukere som fyrer som om det var -30 ute.

Ja, er det ikke merkelig at litt luftning kan være så farlig

Jeg hadde ikke overlevt uten mine vannflasker. Iskaldt vann :digg:

Gammel 08-06-07, 23:10   #12
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Iskaldt vann må man ha i denne varmen uten tvil og vi bruker selv fryste vannflasker, som vi bare tilsetter iskaldt vann i og det er godt.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-07, 23:14   #13
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Standard

Jeg er helt avhengig av mine fryste vannflasker

Gammel 08-06-07, 23:20   #14
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Det er kun en ting gamle damer er redd for, husker dere ikke det? Det er trekk.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-07, 23:42   #15
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Standard

Ja, det er ingenting de er mere redde for enn trekk. Frisk luft har aldri skadet noen

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:45.