|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
www.bomulls.no
|
![]() Garderobe/oppbevaring på vaskerom - hjelp!Vi pusser i disse dager (vi har bare holdt på siden påsken 2013!!
![]() |
#3 |
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Garderobe/oppbevaring på vaskerom - hjelp!Hvor dyp oppbevaring kan du ha til venstre for døra? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Garderobe/oppbevaring på vaskerom - hjelp!Nå har jeg målt.
![]() |
#5 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2013
![]() |
![]() Sv: Garderobe/oppbevaring på vaskerom - hjelp!Med den takhøyden kan du bruke dype billyhyller fra Ikea. Jeg har kledd inn ene veggen på vaskerommet mitt med det, og får plass til alle barneklær og sko i de. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2013
![]() |
![]() Sv: Garderobe/oppbevaring på vaskerom - hjelp!Sorry, Billy får du ikke plass til, men jeg kan gå god for Algot. Det er veldig bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Garderobe/oppbevaring på vaskerom - hjelp!Dette har jeg ikke kjennskap til, men jeg ville valgt høye skap fra Ikea, tror jeg.
![]() |
#8 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Garderobe/oppbevaring på vaskerom - hjelp!Algot skal sjekkes ut da, kanskje jeg kunne satt opp alt med det, fra gulv til tak, og studd både klær, sko og ymse inn der. Har jo plass til en del krimskrams (alt vaskerelatert etc.) i innredningen også, så det blir jo eventuelt klær, sko, sengetøy ol., jakker og julepynt som må inn i resten. Vi har en større garderobe på det ene barnerommet - tidligere var det vårt rom, så vi har mye av vårt der. Så vi kan jo kjøre på med kanskje sesongtøy der oppe, som ikke brukes så ofte og ha alt det andre i bruk på vaskerommet? Det er ikke aktuelt eller nødvendig å fjerne garderoben på podens rom, det er et stort rom og der garderoben står er det ikke stort annet man kan bruke plassen til uansett. Hah, nå fikk jeg en idé til hvordan mye kan løses rent praktisk ifht. hvem/hva/hvor.
![]() |
#9 |
![]() Sv: Garderobe/oppbevaring på vaskerom - hjelp!Høres smart ut! Jeg lagrer nå sommerklær i slike plastnett fra Ikea samt store plastesker fra Europris. Når det blir sommer byttes klærne ut og da får vinterklær plass der. Fungerer bra og er da oversiktlig.
![]() |
#10 |
Fersk i gamet
![]() Sv: Garderobe/oppbevaring på vaskerom - hjelp!Jeg ville vurdert Algot eller Elfa til klær og sengetøy. Til julepynt etc ville jeg vurdert Gorm fra IKEA eller lignende. Jeg ville ikke hatt julepynten min i vår Algot, foretreker å ha det i esker. Hvis du vil ha det visuelt litt ryddigere kan du ha en gardinskinne i taket? Vi har det på badet, men er jo ikke så nøye på et vaskerom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Garderobe/oppbevaring på vaskerom - hjelp!Eg hadde vurdert ei klesstang på vaskerommet, frå vegg til vegg, og høgt oppe.Vi monterte dette hos oss, etter inspirasjon frå andre. Den stanga er kjempepraktisk. Her kan småfuktige kle hengast opp til tørk - skjorter, kjolar etc. Mulig spennet blir for stort på tvers av heile rommet, men i så tifelle kan du henge stanga i krok frå taket. Eller sette feste i pipa og på motsatt side ved sida av VV-beh. Sjekk berre om det er lov å sku i pipemuren (om det er mur).
![]() |
#12 |
Fersk i gamet
![]() Sv: Garderobe/oppbevaring på vaskerom - hjelp!40% på elefanten systeminnredning som medlemskupp hos Coop til 15. feb. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Garderobe/oppbevaring på vaskerom - hjelp!Jada, vi holder på fortsatt.
![]() |
#14 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Garderobe/oppbevaring på vaskerom - hjelp!Noen som vet om det finnes et greit gratisprogram der man kan tegne inn litt mer profesjonelt og med faktiske mål, heller enn å tegne for hånd og regne med hodet? Har sett det før, men glemt link.
![]() |
#15 |
er her
|
![]() Sv: Garderobe/oppbevaring på vaskerom - hjelp!Ikea har et tegneprogram for garderobe mener jeg, vil tro de fleste leverandøre har det i dag om du søker!
![]() |
#16 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Garderobe/oppbevaring på vaskerom - hjelp!Ja, nå fant jeg frem til det, men det ser ut som det bare er for PAX? Finner uansett ikke ut av det, for det er selvsagt den eneste planleggeren som ikke fungerer.
![]() |
#17 |
Tatt på
|
![]() Sv: Garderobe/oppbevaring på vaskerom - hjelp!
![]() |
#18 |
![]() Sv: Garderobe/oppbevaring på vaskerom - hjelp!Vil veldig gjerne se når rommet er ferdig, Bomull. Trenger ideer selv.
![]() |
#19 |
|
![]() Sv: Garderobe/oppbevaring på vaskerom - hjelp!Det er ikke eget tegneprogram for Algot, men da jeg puslet med dette systemet tenkte jeg som følgende:
08.05 | 06.12 Sist redigert av Observatøren : 03-03-14 kl 10:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Garderobe/oppbevaring på vaskerom - hjelp!Når det gjelder yttertøy: Vi har enormt mye, og i tillegg skal det arves, så jeg tar vare på det som er mellom størrelser også. Samme med sko, skisko, etc. Yttertøy tar mye plass i kurver, og jeg hater å lete i kurver også. Jeg har derfor valgt kroker på veggen for dette. Masse, masse knagger i to rader, ca 2 meter bortetter. Der henger ALT: Skidresser, regntøy, utebukser, arvet tøy som venter på å bli tatt i bruk, boblejakker, etc, sortert ca. etter størrelse. Det har gjort sesongskiftene utrolig mye greiere, for alt er tilgjengelig, og ikke pakket i kasser. Sko har jeg i flere Billyhyller.
![]() |
|
|