Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Tenåring med grønt hår

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-15, 08:43   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tenåring med grønt hår

Trettenåringen min er aktiv svømmer, hun svømmer i klorvann mange ganger i uka, i mange ulike bassenger. Vi er også ofte på ferier hvor det er bassenger med klorvann. Jeg har aldri noensinne opplevd det som et problem.

Men nå er vi på ferie på et sted hvor det tydeligvis er mye klor i bassenget. Den nye bikikien hennes er blitt helt gul, men det som verre er er at håret hennes er blitt fullstendig grønt! Jeg har jo hørt om faren for grønt hår ved bleking av hår, men dette håret er overhodet ikke bleket, det er naturlig lyst. Og nå altså helt grønt.

Kommer dette til å gå vekk? Hva kan vi evt gjøre, eller ikke gjøre? Jeg er redd at å unngå bading ikke er et alternativ. Og jeg kan leve med at hun har grønt hår nå, men jeg vil jo helst ha det bort etterhvert...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:12.