|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() En om dagen - kampen for et varmere samfunn!Jeg har - endelig, etter mange oppfordringer, også her på FP - tatt turen ut i kommentarfeltene med et mål for øye, å ikke la alt hatet og egoismen stå uimotsagt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Getting in tune
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En om dagen - kampen for et varmere samfunn!Heier, og prøver så godt jeg kan!
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: En om dagen - kampen for et varmere samfunn!Jeg er på fb-veggen til bekjente og prøver å vise at ikke alle er enige i mølet deres. Jeg vurderte å kutte ut disse folka fra vennelisten, men ombestemte meg og fant ut at yeg skal pøse på dem fakta og kunnskap til de kutter ut meg heller.
![]() |
#5 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: En om dagen - kampen for et varmere samfunn!Jeg har ikke orket, men pappaen min gjør sitt for familien. Ikke så "varmt", kanskje, men han er sånn som ikke fordrar at folk går rundt og tar feil (pussig familietrekk..) så han gyver iherdig løs med kalde, detaljerte og dørgende kjedelige fakta på de som vrenger ut av seg rasistiske usannheter og lettvintheter. Det er gøyalt å se så frustrerte folk blir.
![]() |
#7 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: En om dagen - kampen for et varmere samfunn!Ne, mer pedantisk, vil jeg si. Han syns Rosling er flink, men litt lettvint.
![]() |
#8 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: En om dagen - kampen for et varmere samfunn!Jeg er med! Har gjort min plikt i dag.
![]() |
#9 |
Off the map.
|
![]() Sv: En om dagen - kampen for et varmere samfunn!Jeg prøver. Ikke hver dag, men innimellom. Men det kan være vanskelig å holde seg saklig. Det holdt på å vippe for meg da ei kjerring sa: "ikke støtt Unicef, norske barn trenger hjelpen mer".
![]() |
#10 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: En om dagen - kampen for et varmere samfunn!Jeg prøver. Dog har jeg helt mistet troen på mennesket, så det er mulig jeg burde slutte.
![]() |
|
|