|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tidsklemma
|
![]() Anbefal meg et side-by-side kjøleskap og frysKombiskapet vårt synger på siste verset, er 15 år gammelt og modent for utskifting.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg et side-by-side kjøleskap og frysJeg er veldig glad i vårt LG som har vanndispenser som ikke er koblet til. Da fyller vi bare opp og så har vi isbiter.
![]() |
#3 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Anbefal meg et side-by-side kjøleskap og frys
Jeg har også dette og elsker det!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Anbefal meg et side-by-side kjøleskap og frysDette så veldig bra ut. Praktisk med mulighet for isbitmaskin uten å måtte koble til vann. Er det grei plass i fryseren?
![]() |
#5 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Anbefal meg et side-by-side kjøleskap og frysSe her.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg et side-by-side kjøleskap og frysVi har også LG kjøleskap. Husker at jeg synes det var et sjokk med smal fryser men er vant til det nå altså. Vi har hatt vårt siden 2001 da. Og med vann tilkoblet.
![]() |
|
|