|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Øya 2015Snart!
Sist redigert av Tallulah : 04-08-15 kl 20:26. Årsak: Språkvask |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Øya 2015Hadde jeg fått sett Florence and the Machine og Thåstrøm hadde det vært evig nok for meg!
![]() |
#3 |
flisespikker
|
![]() Sv: Øya 2015Vi har også festivalpass, men jeg har planlagt sørgelig lite. Et par av navnene på listen din står også på min, og jeg satser på å få plottet inn et par til i løpet av uken.
![]() |
#4 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Øya 2015Skulle gjerne hatt billett til lørdag, ja.
![]() |
#5 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Øya 2015Vi tråkker nok ikke oppå hverandre i år heller, Tally.
![]() |
#6 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Øya 2015Thåström!
![]() |
#8 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Øya 2015Jeg skal ikke dit i år heller. Ny jobb og (nok et) 40-årslag gjør at jeg ikke får det til.
![]() |
![]() |
#9 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Øya 2015Ja, det er ti år siden. Jeg har et bilde av en skitsur Hiawata med store øreklokker og DeLillos i bakgrunnen. Og en saligblid Hiawata som hører på Ricochets. Det er gutten til mamman sin det.
![]() |
#10 |
Snøavhengig
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Øya 2015Å, som jeg savner Øya. Egentlig nesten det eneste jeg savner intenst fra årene i Oslo, samt vennene, såklart.
![]() |
#12 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Øya 2015Jeg har lørdagsbillett, og ikke lagt noen andre planer enn Thåström |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Øya 2015Bad Religion. Og Thåström.
![]() |
![]() |
#15 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Øya 2015Øya, baby! Jeg gleder meg sånn, og det ser ut som jeg skal rekke Razika også. Tally, hva er det beste hiphop i år, hvis jeg skal utfordre meg litt?
![]() |
#16 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Øya 2015
Jeg tror ikke jeg rekker Razika. (Kilde: youtube.com) Språket er jo en historie for seg selv, med det er funky og lett å like. Silvana Imam må du se, der kan du kanskje dra veksel på sinnafeministpønken: (Kilde: youtube.com) Har ikke sett henne live, men syns hun som artist er interessant. Jeg liker jo sørstatene, så jeg skal selvfølgelig få med meg Ilovemakonnen: (Kilde: youtube.com) Vet ikke hvordan han funker som soloartist, riktignok. Run the Jewels er nok det jeg gleder meg mest til av hiphopen: (Kilde: youtube.com) Jeg liker det beinharde, elektroniske soundet. Litt i samme gate som sisteskiva til Kanye, kanskje. Også Vince Staples da. Litt seigt, men godt. Samme skitne elektroniske greie. https://www.youtube.com/watch?t=58&v=NJLfCBBcZAo Jeg ser for øvrig at norske Oral Bee er inne i varmen, jeg sitter litt på gjerdet fremdeles, det er litt for glætt for meg. Men jeg må jo se hvordan det er live. https://www.youtube.com/watch?t=58&v=NJLfCBBcZAo Som du skjønner, vanskelig å velge! De har noe for seg alle sammen! Men om du MÅ velge bare noe, så kanskje Tyler, the creator og Run the jewels.
Ja, det er nok det! Og noen av de litt skranglete klassikerne. Jeg liker jo også Tom Waits.
![]() |
#17 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Øya 2015Vaular er på bankerslisten, men det kræsjer jo med Beck! Som ikke er helt øverst på listen min lenger, men spørsmålet er hvor mange flere ganger jeg får se ham mer (jeg hadde ikke dratt på Sentrum for å se ham, men antagelig Vaular). The pressure of a choice!
![]() |
#19 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Øya 2015
Ja, jeg vet. Veldig irriterende at de kræsjer. Jeg kommer nok til å virre litt frem og tilbake.
![]() |
#20 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Øya 2015Hva syns dere var gårsdagens høydepunkt? (Kilde: youtube.com) Sondre Lerche vokste på meg i går. jeg har aldri vært stor fan, men syns han var veldig sjarmerene på Knutsen & Ludvigsen-konserten på Øya, hvor han tydelig var så excited for å få lov til å være med, hadde forberedt seg massivt og kastet seg ut i ville gitarsoloer. ![]() Og ja, Foxygen! ![]() ![]() (Kilde: youtube.com) Da de var ferdige var jeg ganske kald, hadde påbegynnende hodepine og bestemte meg for å tusle hjemover. Chic fikk være Chic. Men da jeg så lysriggen til In Flames, måtte jeg jo bare stoppe. ![]() ![]() ![]()
![]() |
|
|