|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
bits and pieces
|
![]() Trenger hjelp til å pusse opp soverommet!Jeg har et soverom jeg gjerne skulle ha gjort noe med.
![]() |
![]() |
#2 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Trenger hjelp til å pusse opp soverommet!Hvor mye tenker du gjøre? Og vil du ha tips til ting du kan gjøre selv? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Trenger hjelp til å pusse opp soverommet!Det begrenser seg jo hvor mye som kan gjøres føler jeg.
![]() |
![]() |
#4 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Trenger hjelp til å pusse opp soverommet!Litt mørkere, varme farger på veggene og gardin og sengetøy som passer til hadde gjort seg.
![]() |
#5 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger hjelp til å pusse opp soverommet!Ville malt den veggen med bildene i en mørk farge du liker, og byttet ut skapet eller evt. bare dørene med speil for å skape inntrykk av større rom. Ville vurdert en type smal, litt høy hylle der nattbordet står, for å få litt hulefølelse i sengen, Expedit eller lignende, som er gjennombrutt. Så kan du ha en liftgardin på siden som vender bort fra sengen, om du skjønner. Evt med kurver til mer oppbevaringsplass om du trenger det.
![]() |
|
|