Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

[Spinnoff] Kan man lære seg å klare seg med mindre søvn?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-15, 13:24   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

[Spinnoff] Kan man lære seg å klare seg med mindre søvn?

Jeg har lest tråden om hvor mye søvn folk trenger, og jeg kjenner at jeg blir skikkelig misunnelig på de som kan klare seg på bare 5 timers søvn. Nå har ungene blitt større, og det er helt slutt på alenetiden med mannen min om kvelden siden jeg legger meg like etter ungene har sluknet (rundt kl 23). Ungene legges før, men de sovner jo aldri og dermed har veggene våre ører.

Men altså: Er det noen som har positiv erfaring med å øve kroppen på å klare seg på mindre søvn?

Det er egentlig en helt absurd tanke, for jeg har slitt med søvn lenge. Nå ser jeg ut til å funnet løsningen å problemet og burde egentlig være overlykkelig over at kroppen klarer å sove 6-7 timer hver natt. Men tida er så knapp, og det føles egentlig så unødvendig å bruke så mye av den på å sove.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:34.