|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Foscarini Caboche, hvor er den/de utstilt i butikk sentralt på Østlandet?Dessverre ikke til meg, men jeg viste bilder til pappa og kjæresten som pusser opp og de falt pladask. Men de må få sett den live (og aller helst skulle de kjøpt den nå, men er innstilt på at den kanskje må bestilles), noen som vet om butikker som har de utstilt?
![]() |
#2 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Foscarini Caboche, hvor er den/de utstilt i butikk sentralt på Østlandet?Hvis du er litt lenger sør, skal visst Rogn på Stathelle forhandle disse. Vet kke om de har lampen i butikken, men det går det vel an å sjekke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Foscarini Caboche, hvor er den/de utstilt i butikk sentralt på Østlandet?Takk for tips, men det blir litt langt unna dessverre.
![]() |
#5 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Foscarini Caboche, hvor er den/de utstilt i butikk sentralt på Østlandet?
IN møbler.
![]() |
#6 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Foscarini Caboche, hvor er den/de utstilt i butikk sentralt på Østlandet?Expo Nova på Skøyen har i hvert fall hatt dem i utstilling før, ta en telefon. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|