Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Foscarini Caboche, hvor er den/de utstilt i butikk sentralt på Østlandet?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-15, 22:04   #1
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Spørsmål

Foscarini Caboche, hvor er den/de utstilt i butikk sentralt på Østlandet?

Dessverre ikke til meg, men jeg viste bilder til pappa og kjæresten som pusser opp og de falt pladask. Men de må få sett den live (og aller helst skulle de kjøpt den nå, men er innstilt på at den kanskje må bestilles), noen som vet om butikker som har de utstilt?

Ser at Room21 forhandler, har de utstilt de ulike størrelsene?

Aller helst på Nedre Romerike, men Oslo er også greit.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-15, 22:23   #2
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Foscarini Caboche, hvor er den/de utstilt i butikk sentralt på Østlandet?

Hvis du er litt lenger sør, skal visst Rogn på Stathelle forhandle disse. Vet kke om de har lampen i butikken, men det går det vel an å sjekke.

http://www.rogn.no/

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-15, 22:30   #3
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Takk for tips, men det blir litt langt unna dessverre.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-15, 23:14   #4
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Tror det er en butikk i Tønsberg som forhandler, men det er kanskje litt langt sør det også?

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-15, 23:58   #5
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Tror det er en butikk i Tønsberg som forhandler, men det er kanskje litt langt sør det også?

IN møbler.
Husker ikke om den henger i butikken nå, men den har gjort det.

Gammel 29-08-15, 09:57   #6
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Expo Nova på Skøyen har i hvert fall hatt dem i utstilling før, ta en telefon.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:25.