Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er din lidenskap? I praksis, altså!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-15, 13:07   #1
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er din lidenskap? I praksis, altså!

Jeg leste akkurat denne, og syntes den var ganske morsom. Og litt urovekkende.

Sitat:

The common complaint among a lot of these people is that they need to ‘find their passion.’

I call bullshit. You already found your passion, you’re just ignoring it. Seriously, you’re awake 16 hours a day, what the fuck do you do with your time? You’re doing something, obviously. You’re talking about something. There’s some topic or activity or idea that dominates a significant amount of your free time, your conversations, your web browsing, and it dominates them without you consciously pursuing it or looking for it.

It’s right there in front of you, you’re just avoiding it. For whatever reason, you’re avoiding it. You’re telling yourself, “Oh well, yeah, I love comic books but that doesn’t count. You can’t make money with comic books.”

Så hvis du skal dømme etter hva i all verden du egentlig bruker tida di på, hva er din lidenskap? For noen av oss kan det nok dessverre være Wordfeud!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-15, 13:08   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 638
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din lidenskap? I praksis, altså!

Pinterest.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-15, 13:11   #3
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Pinterest.

Det kan jo hende du ser på noen spesifikke emner på Pinterest, da.

Gammel 05-11-15, 13:11   #4
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Netflix.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-15, 13:15   #5
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Netflix, Wordfeud, FP..

Ellers, unger som maser, krangler og klager - not my favourite kind of activity, men definitivt noe som tar en del tid ..
Mat som skal handles, mat som skal lages, kjøkken som skal ryddes .. Heller ikke i favorittsjiktet..
Klær som skal puttes i vaskemaskinen, dras ut av vaskemaskinen, henges opp, legges sammen og legges på plass..

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-15, 13:17   #6
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 638
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Det kan jo hende du ser på noen spesifikke emner på Pinterest, da.

okeida.

Basert på Pinterest er min passion hus og interiør fra sekstitallet, mat fra sørstatene og asia, samt å planlegge diverse håndarbeidsprosjekter som er gøyere å planlegge enn å faktisk gjennomføre.

Også å reise selvsagt. Jeg kunne gitt opp omtrent alt i livet, bortsett fra mann og barn, for å kunne reise.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-15, 13:17   #7
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er igrunn sånn her:

Jamfør den monomane lyttetråden.

Det veksler litt hvilket tema, men gjengangere er jobben, bøker, oppussing(strikking/håndarbeid og nyest: hage.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11

Sist redigert av Luftslottet : 05-11-15 kl 13:29.
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-15, 13:19   #8
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den egentlige lidenskapen er å stå på ski. Nedoverski. I puddersnø, med store fjell og vidder og blå himmel og alt det der.
Siden jeg bor i Bergen har jeg blitt mer praktisk.
Pinterest, FP, Netflix og Håndball. Og synging.

Brahms og Bach i dusjen. Ftw!

Gammel 05-11-15, 13:24   #9
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror egentlig at min største lidenskap er hverdag. Det å ha fine hverdager, med jobb og familie og venner og bare de vanlige tingene. Sitte rundt bordet med familien min to ganger om dagen og spise og prate. Krype opp i sofakroken om kvelden med en bok eller en tv- serie. Sitte på bussen og strikke på veien til og fra jobb.

Jeg er glad i reise og fest, men aller mest glad i hverdag.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-15, 13:32   #10
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fotball. Først og fremst det lokale Obosliga-laget, men også jente 05 der minsta spele, Tippeliga, Landslag og CL/EL på tv og ikkje minst dei store mesterskapa EM/VM. På søndag grein eg i ein halvtime då vi slo Brann i Bergen

Gammel 05-11-15, 13:35   #11
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I tillegg til å følge tråder på nett må det nå være studiene (som er en ren lidenskap) og musikk.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-15, 13:37   #12
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sitte for meg selv med en bok. Lukke øynene for alt burde-burde som ligger og venter på meg.

Gammel 05-11-15, 13:41   #13
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis lidenskapen min skal være det jeg bruker tid på, så må det være å spise sjokolade. Hvis det er hva jeg bruker tiden min på å tenke på, og å snakke om, så må det være trening og slanking.

Egentlig tror jeg at jeg har ganske mange lidenskaper. Det bytter hele tiden hva det er, jeg får hang ups som jeg blir superopptatt av, og så lærer jeg meg alt om det. Og så beveger jeg meg videre til neste prosjekt.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-15, 13:42   #14
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Standard

Omtrent sånn: Bøker, FP/FB/tøys på internettet, Wordfeud, mat/vin, reiseplanlegging. Og selvsagt språk. (Som faktisk er jobben min.)

Gammel 05-11-15, 13:44   #15
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Wordfeud, FP/FB/Windows-shopping/nettsurr, grue seg til trening, trening, grønne kjoler, søtsaker. Mitt liv i et nøtteskall.

Gammel 05-11-15, 13:44   #16
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og vin! Herregud.

Gammel 05-11-15, 13:47   #17
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Internettet, lese om mat, spise mat, vin, prøve å holde orden ( )

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-15, 13:47   #18
Plingo
Erfaren

Medlem siden: Aug 2010
Plingo er populærPlingo er populærPlingo er populærPlingo er populær
Standard

Familien min, strikking, jobben/faget i mitt

Plingo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-15, 13:52   #19
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg er mye hjemme på kveldene fordi mannen ofte jobber sent, og da sitter jeg og titter på kakeoppskrifter, middagsoppskrifter og hvor jeg vil på ferie, reiseruter,opplevelser rundt det.
Liker også veldig godt å lese bøker.

Gammel 05-11-15, 13:53   #20
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

prøve å holde orden ( )

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:54.