|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Hva er bra i teatrene nå? [Oslo]Jeg vil i teater snart. Hva er bra nu for tiden? Og er det noe som er kult for meg og 13-åringen? Hun elsket Shockheaded Peter.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Hva er bra i teatrene nå? [Oslo]Klassen vår, men det er kanskje i sterkeste laget, men mange fine samtaler i forkant og etterkant. Nationaltheatret.
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva er bra i teatrene nå? [Oslo]Også har jeg SÅ lyst til å prøve meg på denne, om jeg får med meg noen: http://www.osloby.no/oslopuls/kunst_...n-8228261.html
![]() |
#7 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva er bra i teatrene nå? [Oslo]
Jeg blir med!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Hva er bra i teatrene nå? [Oslo]Jeg har også lyst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Hva er bra i teatrene nå? [Oslo]Pøbelsara: Har du sett Peer Gynt på Nationalteateret? Den syntes jeg var veldig morsom. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|