|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Jeg trenger hjelp med interiørdetaljer!Jeg er fryktelig dårlig på dette med interiør, altså. Dette her burde vel være en smal sak, men jeg synes det er vanskelig.
![]() |
#2 |
Pauset
|
![]() Sv: Jeg trenger hjelp med interiørdetaljer!1. Jeg ville kjøpt et bord i samme tresort som parketten, i stolbena på stolene dere har kjøpt eller i glass (om du liker vaske). |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Jeg trenger hjelp med interiørdetaljer!
Takk for innspill! Hva slags gråfarge tenker du i puter til Shelleystolene, ganske lyse? Og ensfrgede?
![]() |
#4 |
Pauset
|
Nei, ikke nødvendigvis. Du kan jo ha litt forskjellige? Jeg syntes det er finest om man ikke "overmatcher" alt. Huset skal jo ha litt personlighet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Jeg trenger hjelp med interiørdetaljer!DT18 eller DT20 med hvit borplate og så kan dere ha samme farge på beina som gulvet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Rastløs dagdrømmer
|
Ja, det med overmatching har du jo rett i. Takk!
![]() |
#7 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger hjelp med interiørdetaljer!Jeg liker disse småbordene veldig godt, fås med forskjellig farge på hver side av bordplatene, enten eik/hvit eller kobber/sort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger hjelp med interiørdetaljer!Det er By Lassen Twin table. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig, jeg ville også prøvd med orange. Avtal med butikken at du får pengene tilbake om fargen ikke passer |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skulle akkurat til å skrive dette. Ville brukt en kontrastfarge på putene i de turkise stolene. Safrangul/okergul er nydelig til turkis. Men jeg er glad i farger, og har ikke helt klart å koble meg på pastellkjøret. Om det er duse pasteller for det meste må jeg i alle fall ha enkelte knallfarger som fanger oppmerksomheten.
![]() |
#17 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Jeg trenger hjelp med interiørdetaljer!Takk for tips! Det høres spenstig ut å blande turkis med oransje. Er dog litt usikker på om det passer inn her hos oss sånn for øvrig (selv om det i og for seg er mye mer oss enn pastell, alstå ...
![]() |
#18 |
Pauset
|
Det finnes mellomting mellom pastell og å klæsje sammen komplimentærfarger, som er de heftigste kontrastene av alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Pauset
|
Jeg syntes ikke det. Uttrykket blir ganske forskjellig. Oransje er mye mer intenst syntes jeg. Også gir kobber en litt mer eksklusiv effekt, siden det er en metallfarge. Og det er roligere. Oransje og blått blir litt for tivoli for meg. Sist redigert av Joika : 12-11-15 kl 14:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Sv: Jeg trenger hjelp med interiørdetaljer!Det jeg mente var at kobber er orange, slik at komplementæreffekten er noenlunde det samme. At det er forskjellig mtp metall og "eksklusivitet" er selvfølgelig noe annet. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|