Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvor får man kjøpt Minecraft-bursdagstallerkener?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-15, 23:54   #1
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.827
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvor får man kjøpt Minecraft-bursdagstallerkener?

Har trålet nettet, og tror ikke vi rekker å bestille fra eBay. Noen som har sett slike i butikker i Norge i det siste?

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-15, 06:53   #2
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.696
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor får man kjøpt Minecraft bursdagstallerker?

Har ikke sett i butikk. Vi brukte gressgrønne tallerker. Det fungerte godt.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-12-15, 09:59   #3
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.578
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får man kjøpt Minecraft bursdagstallerker?

Jeg fant heller ikke, og brukte grønne og svarte papptallerkener, og så printet jeg ut bilder av Enderman og creepers, som jeg limte på. Funket som bare det.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-15, 12:34   #4
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor får man kjøpt Minecraft bursdagstallerkener?

https://norge.kalaskungen.com/barnkalasteman/minecraft

Visste jeg hadde sett det ett sted når jeg bestilte frost til datteren
Ikke veldig fantasifullt da. Med ensfarget. Men der har de nå hvertfall noe.
Så kan du nå se.

Bestilte fra de for noen uker tilbake, og det tok ikke veldig lang tid. 1-2uker så hadde jeg det.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-15, 13:44   #5
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.348
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får man kjøpt Minecraft bursdagstallerkener?

Opprinnelig lagt inn av Odelia, her.

Har trålet nettet, og tror ikke vi rekker å bestille fra eBay. Noen som har sett slike i butikker i Norge i det siste?

Har du sjekket -nille? Jeg har sett slikt der, men det kan være to år siden for alt jeg husker.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-15, 18:47   #6
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.827
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor får man kjøpt Minecraft bursdagstallerkener?

Tusen takk for alle tips!

Mannen fant ut at han kunne bruke brune/grønne tallerker og kopper, og så lime noe greier på koppene så spørs om ikke dette plutselig ble hans prosjekt nå Men en tur innom Nille skal jeg få til (fant bare ensfargede på kalakungen, og det skal vi nok klare å finne her også).

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no