|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Viaplay?Vi syns det var dårligere og sa det opp så snart prøveperioden var over (fikk 3 mnd gratis der vi testet det og valgte å si opp før vi måtte betale). Dårlig utvalg i "pakken" og vanskelig å skille mellom betal-filmer og de som er "gratis".
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Viaplay?Viaplay er dårlig. Vi har det fordi det gjør det mulig å lagre filmer offline på iPad. Utover det hadde vi aldri hatt det.
![]() |
![]() |
#5 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Viaplay?Vi er veldig fornøyd med Viaplay. Vi ser noen av seriene der (f.eks. The Blacklist, Agents of SHIELD), men vi har det primært fordi vi kan laste ned filmer og ikke minst for sport (NHL). Filmene de har er på lik linje som Netflix - mye fra to år og bakover i tid. Kanskje de også har mer blockbusters og større filmer enn Netflix etter Netflix ikke fornyet kontrakt med en av de store tilbyderne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Viaplay?Det er mest ungene som ser det. De bruker netflix og viaplay om hverandre, og syns at viaplay er bra. De syns netflix er bra da. Storebror syns det er et pluss at det er leiebutikk på viaplay.
![]() |
#8 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Viaplay?Jeg har ikke Netflix eller HBO. Jeg er fornøyd med Viaplay, og bruker det mye. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Viaplay?Vi har Viaplay og Netflix. Fordelen med Viaplay er at vi kan se nedlastede filmer/serier når vi er på tur. Ellers bruker jeg Netflix mer.
![]() |
![]() |
#10 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Viaplay?Vi har også både Viaplay og Netflix. Jeg liker Netflix best, ungene liker Viaplay. Jeg finner aldri noen gode serier på Viaplay, synes den er rotete og uoversiktlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|