|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Er du deg selv på nett?Leste nettopp en blogg om en som var skikkelig krass (slem) på nett, men som aldri i verden kunne tenkt seg å oppføre seg på samme måte ansikt til ansikt med folk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
kamerat
|
![]() Sv: Er du deg selv på nett?Han virket da ganske dust sånn rent generelt.
![]() |
#3 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du deg selv på nett?Ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
intro
|
![]() Sv: Er du deg selv på nett?Ja, jeg føler absolutt at jeg er meg selv på nettet.
![]() |
![]() |
#6 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Er du deg selv på nett?Ja, jeg er meg selv på nettet. Men jeg er mer pågående IRL enn jeg er på nett, kanskje fordi jeg på nett får mulighet til å tenke litt over hva jeg skriver før jeg poster det. IRL hender det at munnen prater før hjernen har rukket å koble seg inn.
![]() |
#7 |
Live and let live
|
![]() Sv: Er du deg selv på nett?Jeg tør påstå at dem som er slemme på nett og ikke irl slik denne bloggeren skriver ER seg selv på nett også. Man kan ikke være noe som ikke er der, og det at han ikke tør å gjøre ting irl av redsel for konsekvensene betyr ikke at han er noe hyggeligere inni seg. Det betyr bare at han er redd for konsekvensene av å gi uttrykk for det som foregår inni ham.
![]() |
#8 |
By the Sea
|
![]() Sv: Er du deg selv på nett?Jeg sier aldri noe jeg ikke kunne stått for IRL på nett.
![]() |
#11 |
flisespikker
|
![]() Sv: Er du deg selv på nett?Jeg er i alle fall ikke noen andre enn meg selv på nett. Hvis noe, er jeg vel heller snillere og mer diplomatisk (og omstendelig
![]() |
#12 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du deg selv på nett?Er meg selv selvfølgelig, men er kanskje en annen "utgave av meg" en det folk som kjenner meg i RL ville sagt jeg er. Men man kan mene forskjellig om folk, sånt er jo veldig subjektivt, dermed så kan jeg bare konstantere at jeg er meg selv uansett. Sist redigert av Pastill : 14-06-07 kl 11:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Textrovert
|
![]() Sv: Er du deg selv på nett?Jeg er meg selv. Men jeg er flinkere til å uttrykke meg skriftlig enn muntlig, så jeg virker muligens dummere IRL.
![]() |
#15 |
flisespikker
|
![]() Sv: Er du deg selv på nett?
Nettopp.
![]() |
#16 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du deg selv på nett?Ja, det er jeg.
![]() |
#17 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du deg selv på nett?Det er jeg
![]() |
#18 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du deg selv på nett?I stor grad; JA. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Er du deg selv på nett?Ja, det er jeg. Men tonen kan kanskje oppfattes annerledes. Noen ganger krassere, andre ganger mykere. Jeg spissformulerer nok mer enn jeg gjør ellers, siden jeg utrykker meg skriftlig, og diskusjonene foregår litt annerledes enn en muntlig samtale.
![]() |
#20 |
Pauset
|
![]() Sv: Er du deg selv på nett?
Stemmer veldig godt på meg og dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|