|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: May 2015
![]() |
![]() AktivitetsarmbåndHvordan fungerer det? Trenger man det, eller kan man likegodt sette på en alarm på telefonen som påminnelse? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: AktivitetsarmbåndMan trenger det så klart ikke. Men for meg har det hjulpet meg til å være mer i aktivitet. Jeg har alltid trent, men er ganske lat sånn ellers - men nå parkerer jeg lengst mulig unna butikken eller går i stedet, og samler på skritt.
![]() |
#3 |
Borte
|
![]() Sv: AktivitetsarmbåndJeg bruker mitt til å telle aktivitet og ikke til å minne meg på å gå tur liksom. Syns det er morsomt og motiverende å ha en oversikt jeg kan jobbe for å forbedre.
![]() |
#4 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: AktivitetsarmbåndBegge vi voksne her i huset har stor glede av våre armbånd! Fitbit begge to, jeg har en ganske enkel en med pulsmåler, han har en svær en med GPS i.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: AktivitetsarmbåndJeg har en Fitbit (når jeg bare finner igjen laderen), og er veldig fornøyd. Er som Candy Darling og velger litt annerledes for å få flere skritt, f.eks. ta tbanen et stopp for langt eller et for kort, gå til skolen osv.
![]() |
![]() |
#6 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: AktivitetsarmbåndEr det noen av disse som fungerer også om man har de i lommen, eller må de være på armen? Jeg kan ikke ha den på armen på jobb, og da faller en god del av vitsen (eller i allefall skritt/aktivitet) bort.
![]() |
#7 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: AktivitetsarmbåndJeg setter den på foten når jeg sykler.
![]() |
#8 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Aktivitetsarmbånd
Det er lov.
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: AktivitetsarmbåndDen teller skritt om du har den i lomma eller en annet sted også. Hender jeg fester min i bhstroppen om jeg ikke kan ha den på armen.
![]() |
![]() |
#10 |
Pauset
|
![]() Sv: Aktivitetsarmbånd
Du får Fitbitvarianter som er beregnet på å ikke være på håndleddet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: AktivitetsarmbåndKva koster fitbit?
![]() |
#13 |
Curlingkone
|
![]() Sv: AktivitetsarmbåndJeg fikk Fitbit charge hr til jul. Har ikke fått testet den så voldsomt enda, men tipper jeg blir fornøyd. Jeg tror dette er perfekt for meg som ikke kan drive eksplosiv trening. Den vil fungere som motivator til å gå mer, gi meg mer oversikt i hverdagen i forhold til kalorier Og slikt.
![]() |
#14 |
|
![]() Sv: AktivitetsarmbåndKan dere fortelle meg hvilket jeg skal kjøpe meg?
![]() |
#15 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Sv: AktivitetsarmbåndJeg gikk for Fitbit Charge HR fordi Surge ble for stor etter min smak. Minnet meg for mye om en digital klokke fra åttitallet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: AktivitetsarmbåndTel charge kalorier også?
![]() |
#20 |
Curlingkone
|
![]() Sv: AktivitetsarmbåndCharge teller kalorier ja.
![]() |
|
|