Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fame-fotograferingskampanje?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-07, 15:25   #1
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fame-fotograferingskampanje?

Er det noen som vet om det er noen kampanjer på fotografering hos dem nå om dagene?

(Er evt. interessert i kampanjer hos andre fotografer også.)

Gammel 18-06-07, 16:14   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fame-fotograferingskampanje?

Fame har vel "alltid" sånn at man betaler 500 kr for fotografering, og får med et bilde på 13x18 på "kjøpet" ?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-07, 16:25   #3
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi fikk for en liten stund siden gavekort i posten. Det må jo ha vært en kampanje. Men jeg tror fristen har gått ut.

Men - hvorfor akkurat Fame? Så dyre som de er? De fleste fotografer kan vel ta bilder i "Fame-stil"? Ihvertfall gjør de det her. Både fotograferingen og fremkallingen koster vel en brøkdel

Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-07, 16:26   #4
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har gitt opp hele Fame. Kommer oss aldri dit.

Gammel 18-06-07, 16:29   #5
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

fame har sånn restetime til 250kr om man bestiller dagen før.. ellers er det alltid 500kr. Men de er jo svindyre ellers. Bare se på hjemmesiden deres.

Jeg synest bildene til varga er ganske bra og. Vurderer å bruke de til bryllupet.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-07, 17:10   #6
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dumt du ikke bor i Oslo-området, for jeg kjenner en fotograf som tar fantastiske bilder for en brøkdel av Fame-prisen.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-07, 20:10   #7
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Vil bare si at Fame fotograf tar flotte bilder. Har brukt dem selv. MEN det er ikke noe godt tilbud det at man betaler kr500,- for ett bilde. De resterende bildene og forstørrelsene koster en formue

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-07, 21:04   #8
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg har et gavekort liggende tror jeg, ....... løpte og sjekket.

Gikk ut for en måned siden. Synd ellers kunne du fått det. Du kunne jo prøve og sjekke om de er strenge på dette. Kompensasjon for et bilde som ikke fungerte.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-07, 21:51   #9
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Dumt du ikke bor i Oslo-området, for jeg kjenner en fotograf som tar fantastiske bilder for en brøkdel av Fame-prisen.

Jeg vil gjerne ha navnet!

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-07, 22:38   #10
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Svarer deg jeg også Hønni; det er ikke sikkert Divine mener denne fotografen, men du kan jo ta en kikk på hjemmesiden og se hva du synes

http://www.kjellman.no/

Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-07, 23:59   #11
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

Svarer deg jeg også Hønni; det er ikke sikkert Divine mener denne fotografen, men du kan jo ta en kikk på hjemmesiden og se hva du synes

http://www.kjellman.no/

Nei, jeg mente ikke Kjellman. Jeg vet ikke noe om dem i det hele tatt, egentlig. Men jeg kan sende deg en PM med navnet, jeg, Hønni. Jeg vet at fotografen vil ha PR, men jeg vil ikke legge ut navnet uten samtykke først.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-07, 00:00   #12
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Nei, jeg mente ikke Kjellman. Jeg vet ikke noe om dem i det hele tatt, egentlig. Men jeg kan sende deg en PM med navnet, jeg, Hønni. Jeg vet at fotografen vil ha PR, men jeg vil ikke legge ut navnet uten samtykke først.

Vil også gjerne vite. Tenke ta ungane til fotograf i Oslo i sommar om bhg-bilda ikkje blir all verda.

Gammel 19-06-07, 11:55   #13
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Divine - jeg vil også gjerne ha navnet, om det er greit!

Gammel 19-06-07, 12:03   #14
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Et tips til de som bor i nærheten av Oslo er Grorud Fotosenter. Jeg kjenner ikke noen som har brukt dem, men det hang mange "Fameaktige" bilder på veggen der. Ganske billig var det også.

Billedgalleri her:
http://www.grorudfoto.no/

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:46.