|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Overlock: det blir for løst og ingenting hjelper!Jeg har snart sydd opp en halvmeter stoff i prøvesømmer og det blir bare feil!
Sist redigert av Tallulah : 17-09-17 kl 10:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Overlock: det blir for løst og ingenting hjelper!Ja.
Sist redigert av Tallulah : 17-09-17 kl 10:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Overlock: det blir for løst og ingenting hjelper!Youtube er din venn når det gjelder overlock. (Kilde: youtube.com)
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Overlock: det blir for løst og ingenting hjelper!Adri og Lille, jeg ELSKER dere! Jeg hadde loopet alle trådene inn fra feil side i de første krokene, og tråd 4 var ikke gnukket helt inn i hakket ved hjulet. Nå syr den PERFEKT!
![]() |
#8 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Overlock: det blir for løst og ingenting hjelper!Takk. Denne smellen gikk jeg på, og siden har jeg ikke brukt den ...
![]() |
#11 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Overlock: det blir for løst og ingenting hjelper!Det er det også filmer på youtube for. Det er noe med å sette trådspenning veldig løst på en av trådene, men jeg husker ikke hvilken.
![]() |
#12 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Overlock: det blir for løst og ingenting hjelper!Det var det jeg visste jeg hadde lest her sist jeg havnet i trøbbel.
![]() |
#14 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Overlock: det blir for løst og ingenting hjelper!Denne gangen var det faktisk den ene tråden som ikke var ordentlig i sporet. Burde ringt en bjelle, ettersom det skjedde etter at jeg tredde hele skjiten på nytt.
![]() |
#15 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Overlock: det blir for løst og ingenting hjelper!Mannen er blitt en jevel på å tre overlocken, jeg koker før jeg har fått på plass første tråd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Overlock: det blir for løst og ingenting hjelper!Min er faktisk ganske enkel å tre. Men tydeligvis lett å unngå å få tråden helt inn i den der trådstrammeren. :kan sjargongen, gitt:
![]() |
|
|