|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
By the Sea
|
![]() Fuktighetskrem som trekker inn rasktJeg leter etter en fuktighetskrem som passer for litt tørr hud og som trekker helt inn i huden veldig raskt så det går an å legge puddersminke på uten å måtte vente i en evighet på at huden slutter å være fuktig/klam. Tips?
![]() |
#2 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fuktighetskrem som trekker inn rasktJeg bruker shiseido bio performance krem til ansiktet mitt. Etterpå pusser jeg tenna og så legger jeg på pudder som foundation. Så blir det vel en definisjonssak om 2-3 minutter er en evighet eller ikke.
![]() |
#3 |
By the Sea
|
![]() Re: Fuktighetskrem som trekker inn raskt2-3 minutter har jeg tålmodighet til - det viktigste er at den trekker helt inn.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fuktighetskrem som trekker inn rasktBoots No 7. Essentials day cream, mener jeg den heter. Den eneste jeg har prøvd (av mange!) som gir nok fuktighet, og allikevel trekker kjapt inn i huden uten at den blir blank. Jeg liker best den for tørr/ekstra tørr hud, men om du ikke er veldig tørr funker den for normal/tørr hud. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
By the Sea
|
![]() Re: Fuktighetskrem som trekker inn rasktTakk for tips, begge to! Fuktighetskrem som ikke trekker helt inn er ingen god kombinasjon med puddersminke.
![]() |
#6 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fuktighetskrem som trekker inn rasktNuxe Crème Fraîche de Beauté. Min absolutte favoritt.
![]() |
|
|