|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() HEFs konfirmasjonsopplegg i OsloNettsidene deres er jo totalt ubrukelige, og når jeg spør om info på mail så er det helt innholdsløst.
![]() |
#2 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HEFs konfirmasjonsopplegg i OsloDette lurer jeg også på. Hvordan legges det hele opp? Synes det er virkelig rart at det ikke står mer utfyllende info på nettsidene. De er da virkelig tjent med at man vet hva man går til?
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: HEFs konfirmasjonsopplegg i OsloAner ikke, men har to fettere som har konfirmert seg borgerlig i Oslo, begge i mai, men det er noen få år siden så ting kan jo ha endret seg.
![]() |
#4 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: HEFs konfirmasjonsopplegg i OsloYngste min gikk i fjor, jeg tror bare det var helger i mai. Hun valgte vinterferiekurs for å slippe Camp Refugee som gikk i samme helg som et viktig idrettsstevne. Da var det kurs fire dager i vinterferien og det var alt, borsett fra at jeg tror de møttes en kveld rett før seremonien.
![]() |
#5 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: HEFs konfirmasjonsopplegg i OsloJeg fant bare konfirmasjonsseremoni i mai. Lette ikke etter så mye annet, men så ikke noe om det. Når du melder deg.på et kurs så "følger det med" tidspunkt for seremoni. De som går på kurs sammen konfirmeres sammen. Det er flere helger, lørdag/søndag og trolig ulike klokkeslett.
![]() |
#6 |
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HEFs konfirmasjonsopplegg i OsloNår eldstemann konfirmerte seg kunne |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: HEFs konfirmasjonsopplegg i OsloNår påmeldingen åpner så kommer alle kursene opp med opplegg for de ulike og dato for når seremonien er. Alle er i mai. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|