|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() Kvikt svar verdsettes - MÅ man fikse pass i eget politidistrikt?Noen er fryktelig på etterskudd og lurer på om det er mulig å dra til Follo eller Gjøvik eller whereever for å fikse pass, eller om man må til passkontoret på Grønland? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kvikt svar verdsettes - MÅ man fikse pass i eget politidistrikt?Det må man ikke. Vi bor i Oslo og fikser alltid nye pass i Lørenskog. Kjapt går det og.
![]() |
#3 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Kvikt svar verdsettes - MÅ man fikse pass i eget politidistrikt?Det var i hvert fall mulig tidligere, jeg vet at broder'n stakk innom i Hønefoss i stedet for Oslo. (Lillestrøm er vel nærmere enn Follo og Gjøvik? Pleier å gå raskt unna der.)
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kvikt svar verdsettes - MÅ man fikse pass i eget politidistrikt?Jeg tror det er valgfritt, men ring og hør. Det var lite ledig i Ski hvertfall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Kvikt svar verdsettes - MÅ man fikse pass i eget politidistrikt?Ikke nå lengre, jeg kunne ha fikset pass i Oslo i fjor. Vi hører til Sandvika.
![]() |
#6 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Kvikt svar verdsettes - MÅ man fikse pass i eget politidistrikt?https://www.politi.no/tjenester/pass/soknad_om_%20pass/
![]() |
#7 |
Epikur
|
![]() Sv: Kvikt svar verdsettes - MÅ man fikse pass i eget politidistrikt?Nei. Mannen måtte fikse pass til mellomste i Oslo i forfjor. Gikk helt fint, selv om det var stress.
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Kvikt svar verdsettes - MÅ man fikse pass i eget politidistrikt?Masse ledig i Drammen på torsdag, ser jeg. Så da er spørsmålet, hva går raskest, dropin kl. 08 i morgen tidlig på Grønland, eller booke time kl. 0915 i Drammen torsdag? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Kvikt svar verdsettes - MÅ man fikse pass i eget politidistrikt?Jeg ville droppet inn i morgen tidlig på Grønland, og bestilt time i Drammen torsdag. Det er mulig å få lov til å hente passet i Oslo dagen etter, framfor å få det sendt hjem. Hvertfall var det det sist. HUsk å ha med kopi av fars legitimasjon og tillatelse. Men kan du ikke droppe inn i dag?
![]() |
#10 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Kvikt svar verdsettes - MÅ man fikse pass i eget politidistrikt?Det går i alle fall utrolig raskt med booket time. Jeg brukte seriøst ti minutter fra jeg parkerte bilen, gikk på stasjonen og kjørte på jobb igjen da jeg fikk nytt pass i fjor.
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Kvikt svar verdsettes - MÅ man fikse pass i eget politidistrikt?Det er ingen dropintimer på tirsdager. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Kvikt svar verdsettes - MÅ man fikse pass i eget politidistrikt?Lørenskog er ellers et tips, lett adkomst (oppe bak Metro Senter/Lørenskog Hus).
![]() |
#15 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Kvikt svar verdsettes - MÅ man fikse pass i eget politidistrikt?
Ja, mye dyrere, tror det kostet nesten det dobbelte for noen år siden.
![]() |
#17 |
Personlig pessimist
|
Jeg tror det var mer enn det dobbelte, men passene for de yngste barna har kortere varighet nå, tror jeg?
![]() |
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Kvikt svar verdsettes - MÅ man fikse pass i eget politidistrikt?Du har sikkert fått svar nå, men nei, det må man ikke.
![]() |
#19 |
Peppy!
|
![]() Sv: Kvikt svar verdsettes - MÅ man fikse pass i eget politidistrikt?God tur til Drammen, klokt valg! Jeg valgte drop in på Grønland på fredag. Jeg kom 7.40, da stod vi i utendørs kø langt nedover veien. Og det henger skilt om at å hente passet på Grønland kan gi 1-2 timers ventetid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Det lønner seg virkelig ja |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|