![]() |
#1 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() TørketrommelJeg vil ha ny tørketrommel da den vi har har vært håpløs fra vi fikk den.
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TørketrommelTror loet mer kommer av håndtering av klær på badet i forbindelse med vask, ut av tørketrommelen, bretting osv enn fra selve tørketrommelprosessen.
![]() |
#3 |
#IsItOctoberYet?!
![]() Sv: TørketrommelHa, skulle tro vi hadde samme tørkis, mrc. Vi har hatt så mange reparasjoner på den at de til slutt tok den med seg å skrudde den fra hverandre
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: TørketrommelJeg kastet vår ikke veldig gamle, men totalt håpløse Miele i fjor etter masse trøbbel. Vi overtok da en gratis Whirlpool fra min søster fordi hun flyttet og ikke hadde plass lenger. Den var om mulig enda verre og vi måtte stort sett kjøre hver vask minst tre ganger for å få den tørr. Denne røk ut for noen uker siden og jeg kjøpte en ny Samsung på Elkjøp forrige uke. Den tar 9 kg, har varmepumpe og hylle for skotørking. Jeg har ikke all verdens erfaring enda, men jeg tørket sengetøy fra fem senger (i en omgang) forleden og det var iallefall tørt når trommelen var ferdig. Den tørket også en dundyne til godt resultat. Det blir ikke varmt eller fuktig på vaskerommet lenger når trommelen går. Lo var jeg ikke plaget med før heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Sv: TørketrommelDenne kjøpte jeg: Samsung tørketrommel DV90H8000HW |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
#IsItOctoberYet?!
![]() Sv: TørketrommelTusen takk for innspill, Lhi-My! Skal sjekke ut den også
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tørketrommel
Det er ikke uvanlig at Elkjøp setter opp prisen i forkant av at det skal komme på tilbud. For produkter med produktkode som kun Elkjøp og Lefdal selger, er det ikke uvanlig at prisen settes opp på Lefdal når Elkjøp skal ha den på tilbud - da ser tilbudet "bedre ut" på Prisjakt, Prisguide o.l. Prisjakt viser jo ellers prishistorikk, og denne maskinen har vel gjerne "titt og ofte" kostet fra 5000 til 6000 kr.
![]() |
#9 |
![]() Sv: Tørketrommel
Nei, det er den ikke. Den har lofilter i døra som må renses og et annet skumgummiaktig filter nede ved gulvet som må skylles i vann en gang i blant. Det plager meg ikke i hele tatt. Jeg var mer opptatt av at den hadde slange til kondensvannet slik at man ikke trenger å tømme noen vannbeholder. Det var det faktisk ikke alle som hadde. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|