|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Erfaringer Viva Sunrise Mallorca?Jeg og jentene skal til Viva Sunrise, Mallorca med Ving om noen uker. Er det noen som har vært der og har tips de vil dele?
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Erfaringer Viva Sunrise Mallorca?Vi har ikke bodd der, men Viva Sunrise er et veldig velkjent hotell i Alcudia. Mannen min har vært der da han var liten. Det er et stykke å gå til stranden, om dere vil dit. Lurt å ta med litt gode sandaler å gå på. I tillegg vil jeg anbefale å trekke bortover mot havneområdet eller til gamlebyen om dere skal spise utfor hotellet, for det er finere der enn området hotellet ligger i. Mye britiske pub'er og den slags rett rundt, om jeg ikke husker feil. Hvis minitoget går fremdeles, så mener jeg det stopper i nærheten av Viva Sunrise.
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Sv: Erfaringer Viva Sunrise Mallorca?
Takk for tips!
![]() |
#4 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Erfaringer Viva Sunrise Mallorca?Det kan godt være det er 5 minutt for folk flest, jeg går ikke akkurat så fort.
![]() |
![]() |
#5 |
Ikke jeg heller når solen steker! Da er det lavgir
![]() |
#6 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer Viva Sunrise Mallorca?Vi har vært der, og vi ble syke alle mann. Det var nok et virus, men vaskedamene spredte det fra rom til rom med skitne kluter, i tillegg til at de som hadde vært syke badet i bassenget. Det var helt forferdelig, og de informerte ikke om at sykdom gikk heller.
![]() |
#7 |
Huff, så kjedelig!
![]() |
#8 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer Viva Sunrise Mallorca?Vi har bodd der, kan ikke huske annet enn at vi hadde en finfin ferie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer Viva Sunrise Mallorca?Vi har bodd der og likte oss kjempegodt. Det er ca 8 år siden da. 5-10 min til stranden, en fin liten tur. Flott basseng og fine rom. Det beste (ifølge min sønn) var at det var fotballbane/ballbinge der |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
awesom
|
![]() Sv: Erfaringer Viva Sunrise Mallorca?Vi var der i fjor. Ungene mine storkoste seg. Det var et greit bassengområde og rommene var ok. Renholdet var greit. Det tar ikke stort mer en 5-6 minutt å gå til stranden. Toget stopper rett utanfor.
![]() |
|
|