|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Ny type BH - er det noen som har prøvd UnBRA?I min enfoldighet trodde jeg at det viktigste med en BH var at den skulle holde oppe en del av kroppen som etter hvert har entendens til å henge mer og mer. |
![]() |
![]() |
#2 |
Live and let live
|
![]() Sv: Ny type BH - er det noen som har prøvd UnBRA?Du får kløft, og slipper brystknopper som knopper seg under genseren.
![]() |
#6 |
Aquarist
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ny type BH - er det noen som har prøvd UnBRA?Hadde ikke vist hvor jeg skulle limt de på mine bubbiser engang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Javel
|
![]() Sv: Ny type BH - er det noen som har prøvd UnBRA?Hadde nok ikke vært noe for mine pupper heller. De trenger mer en slik løftefunksjon.
![]() |
#11 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ny type BH - er det noen som har prøvd UnBRA?Jeg har sånn. Den er litt knapp nå som jeg er litt feit å må ha D. Men for en normal B-cup så fungerer den nok fint. Sitter faktisk godt på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Ny type BH - er det noen som har prøvd UnBRA?
Med mine lange (!) FF pupper går det nok ikke
![]() |
#13 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Ny type BH - er det noen som har prøvd UnBRA?Den skal vel verken løfte eller støtte. Den er ment til å samle sammen puppene for å få kløft?
![]() |
#14 |
Ikke fullt så fin
|
![]() Sv: Ny type BH - er det noen som har prøvd UnBRA?Holder ikke mine mugger oppe nei.
![]() |
#15 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ny type BH - er det noen som har prøvd UnBRA?Syns den ser fin ut. Jeg fikk lyst til å kjøpe en. Sist redigert av Nelly Nickers : 25-03-07 kl 22:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Så stor, den lille lykken
|
![]() Sv: Ny type BH - er det noen som har prøvd UnBRA?Hvordan henger den fast? Limes den med selvklebende lim? Magi?
![]() |
#20 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Ny type BH - er det noen som har prøvd UnBRA?
Jepp. :ser på lappen min:
![]() |
|
|