Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

MBT - Jeg er frelst!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-07-07, 22:55   #1
Hønni

Hønni sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

MBT - Jeg er frelst!

Jeg har vond rygg og har både skiveutglidning og prolaps, men med MBT skoene kan jeg gå og gå. Jeg synes de er kule!

Nå har jeg M. Walk Silver og sorte sandaler. Jeg investerer vel i et par sorte Casuals også.

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-07, 22:58   #2
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: MBT - Jeg er frelst!

Jeg elsker mine også. Jeg har slitt med rygg/bekken etter fødsel, og kjøpte meg MBT sandaler. I tillegg fikk jeg fysioterapeut/ergoterapeut på besøk på jobben for å tilpasse arbeidsplassen min (sittejobb). Jeg har i tillegg fått en ryggstol, som passer meg helt perfekt.

Rygg/bekkenproblemene mine er tilnærmet borte etter disse små grepene i hverdagen.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-07, 23:02   #3
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg går også mye i mine MBT-sandaler. Særlig på jobb. Har dessverre ikke tatt meg råd til å kjøpe "lukkede" sko, så i vinter ble det ikke MBT.

Gammel 02-07-07, 23:05   #4
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-07, 23:11   #5
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Noterer. De må være noe for mannen som sliter med ryggen. Hva ligger de på i pris?

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-07, 23:51   #6
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

De er ganske dyre. Min mann hadde prolaps i vinter og fikk anbefalt disse skoene av fysioterapeuten. Han jobber som kokk og står hele dagen på jobb. Skoene han kjøpte var med stål i tåa for beskyttelse, så det kan hende det var ekstra dyre, men han ga i alle fall over 2000 for de. Arbiedsgiver betalte, heldigvis.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-07, 06:17   #7
Plipp
Getting in tune

Plipp sin avatar

Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

De så helt fantatstisk gode ut! Godt du har funnet noe som funker

Gammel 03-07-07, 07:10   #8
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv

Maggie74 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Definitivt en investering! Prisen ligger på rett under 2000 kr.

Her i huset slites det med hofteproblemer, vondt under føttene m.m. Min mann sliter med vonde knær og verkende føtter pga overvekt. Vi har begge redusert smertene i føttene radikalt. Nå er jeg midt i min 2. uke med shopping i USA, og jeg holder ut i timesvis. Før var det knapt et kvarter før jeg verket så jeg måtte gi meg!! Jeg har walking skoene. Skulle sett om jeg fant de her, men de er nesten like dyre her, så jeg drøyer til jeg kommer hjem og får litt mer penger før jeg kjøper flere par.

Gammel 03-07-07, 07:18   #9
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

............

Gammel 03-07-07, 07:26   #10
Stillongs
Aktiv

Stillongs sin avatar

Stillongs er litt kulStillongs er litt kul
Standard

Jeg kjøpte MBT-sandaler for et par år siden, men har ikke brukt dem på avigheter. Nå tror jeg det er på tide å finne dem fram igjen.

Stillongs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 20:21   #11
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Noe nettsted hvor man kan kjøpe dem? Har lurt på å investere i et par siden jeg sliter med litt bekkenproblemer, og de blir nok ikke bedre jo nærmere desember vi kommer.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 20:30   #12
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, de er flotte! Jeg gleder meg til jeg blir sterk nok til å kunne gå med slike. Jeg har lyst på sandalene, og de blå casual (wave).

Gammel 05-07-07, 20:37   #13
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Jeg er kjempefornøyd med mine og det er mannen med sine også.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:36.