Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

I dag skjedde det!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-16, 22:37   #1
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

I dag skjedde det!

Jeg har ofte tenkt (og håpet) at jeg en vakker dag kunne komme til å tilfeldig møte en av dere her på forumet. Og kjenne igjen. I alle fall de jeg har sett bilder av og/eller er venn med på Facebook.
Vel- i dag skjedde det. På et kjøpesenter kom ei flott dame med gnistrende rødt hår gående. Det var Nessie Hun var akkurat så likandes og trivelig som jeg hadde forestilt meg!
Og det var så gøy og så underlig på en gang. Et menneske jeg på mange måter kjenner og liker veldig godt, men aldri har møtt før.
Håper på flere sånne opplevelser! Måtte bare dele, for jeg ble så utrolig glad av dette møtet.

Gammel 31-08-16, 22:39   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I dag skjedde det!

Så koselig!

Gammel 31-08-16, 22:41   #3
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Morsomt!

Jeg har blitt snakka til av "fremmede" forumfolk flere ganger, og synes det er veldig hyggelig.

Gammel 31-08-16, 22:41   #4
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Så koselig!

Jaaa!

Gammel 31-08-16, 22:44   #5
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Så morro.

Gammel 31-08-16, 22:48   #6
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 221
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er sånn jeg har totalt angst for. Jeg liker å tro at dere bor i skjermen.

Gammel 31-08-16, 22:55   #7
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Så gøy! Snakket du med henne, eller?

For noen år siden så jeg Niobe, hennes mann og eldste sønn (yngste var ikke født) på Skeidar, men jeg som er sjenert turde ikke si hei. Det er noe jeg har tenkt endel på i ettertid, at jeg ikke sa hei.

Gammel 31-08-16, 23:14   #8
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Så gøy! Snakket du med henne, eller?

Ja-det gjorde jeg. Jeg sa: "Hei, du må være Nessie fra Foreldreportalen!" Vi sto og snakket sammen en stund- det var som å treffe en god bekjent. Kjempestas synes jeg! Datteren hennes var også med, og hun var kjempesøt.

Gammel 31-08-16, 23:16   #9
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Bra for deg at jeg ikke har sett bilder av deg da, for jeg hadde sagt/ropt:"Hei- du må være Blondie fra Foreldreportalen!"

Gammel 01-09-16, 13:08   #10
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 221
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 01-09-16, 13:14   #11
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så koselig! Jeg ble kontaktet av Kirsebær i Ilaparken en gang, det var jo bare kjempehyggelig!

Gammel 01-09-16, 13:21   #12
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da vet jeg hvem du er for jeg så innlegget ditt på FB.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-16, 13:29   #13
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var kjempekjekt! Det som er morsomt med å møte folk fra nett, er dialekten deres Ofte er det helt annerledes enn hva man tror.

Nå håper jeg du synes treffer var såpass greit, at du neste gang hiver deg med på et treff.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-16, 18:07   #14
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Standard

Det skal du ikke se bort fra Nessie.

Gammel 01-09-16, 18:10   #15
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Haha, sier ho som plutselig ropte på meg på Sandvika stasjon en gang?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-16, 20:30   #16
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Morsomt!

Jeg har blitt snakka til av "fremmede" forumfolk flere ganger, og synes det er veldig hyggelig.

Til og med meg.....
En travel morgen hvor jeg spurte om veien til skolen.
Tenkte, hun der var det noe kjent med! Og kom til slutt fram til hvor jeg hadde deg fra.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-16, 20:35   #17
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm, var det deg, altså? Må innrømme at jeg ikke husker detaljene - hvilken skole var det igjen? Jeg er elendig på veibeskrivelser, så dette kan vel vanskelig ha gått bra.

Gammel 01-09-16, 20:38   #18
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Hm, var det deg, altså? Må innrømme at jeg ikke husker detaljene - hvilken skole var det igjen? Jeg er elendig på veibeskrivelser, så dette kan vel vanskelig ha gått bra.

Skolen til barna dine.
Tror faktisk vi har vært på samme buss i Lillestrøm en gang også.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-16, 20:45   #19
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

... ja, DEN veien burde jeg i alle fall kunne.

Si hei neste gang, da!

Gammel 01-09-16, 21:03   #20
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Da vet jeg hvem du er for jeg så innlegget ditt på FB.

Jeg og Du ser koselig ut.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:57.