|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Telttur i nærheten av Sognsvann?Snorkfrøken har plutselig fått for seg at hun vil på telttur NÅ - er det noe sted i nærheten av Sognsvann som egner seg for en temmelig spontan tur for temmelig urbane ikke-så-glad-i-friluftsliv-familier?
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Telttur i nærheten av Sognsvann?Vi pleier å gå ..eh... venstre side av Sognsvann når man kommer fra tbanen (skjønner at jeg burde vite himmelretning, men..) på grusveien oppover. Kommer da til et område som er ganske fint, ved Lille Åklungen. Bare følg grusveien oppover. Det er en relativ kjip tur å sykle om dere ikke har elsykkel begge to, for det er egentlig bare oppover fra Sognsvann. Dere bør være på høyre side av Lille Åklungen.
![]() |
![]() |
#7 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Telttur i nærheten av Sognsvann?Er dette en trend? Jeg så på TV2 hjelper det i går sammen med minste. De hadde test av 3-mannstelt. Frøkna var helt klar på at hun skulle på telttur i helga
![]() |
#8 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Telttur i nærheten av Sognsvann?Mine sover i hagen et par uker hver august, vi har akkurat pakket det bort. Jeg foreslo at hun kunne sove der med et par venninner, det var fnys og himling og generelt lite gehør.
![]() |
#9 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Telttur i nærheten av Sognsvann?Da ble det #nattinaturen på Sæteren gård, HelSport har båret og satt opp telt for meg, det er grill og marshmallows og vannklosett og kaffe på bålet. My kinda telting.
![]() |
#10 |
En som trener
|
![]() Sv: Telttur i nærheten av Sognsvann?
Snakker vi all inclusive telting? Svanemadrass? Vannklosett? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Telttur i nærheten av Sognsvann?Høres deilig ut!
![]() |
#12 |
Klar
|
![]() Sv: Telttur i nærheten av Sognsvann?Den dealen med teltbæring og oppsett kunne jeg likt. Riktignok pleier mannen min å være pakkesel, men hvis han slipper det, så kan jo han bruke kreftene på å bære en god madrass og annet pikkpakk for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Telttur i nærheten av Sognsvann?Ingen svanemadrass, nei, og nabounger som har hylt gjennom natten og startet dagen 06:09.
![]() |
|
|