|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Klar
|
![]() Den beste handlelisteappen som kan redigeres av flere?PostIt-lapp på kjøkkenbenken er bare såååå 2015, altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den beste handlelisteappen som kan redigeres av flere?Hodet mitt- her huskes det meste på handleturen.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Den beste handlelisteappen som kan redigeres av flere?Vi bruker Our Groceries.
![]() |
#5 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Den beste handlelisteappen som kan redigeres av flere?Jeg testet flere apper, men det ble bare til at jeg ikke gadd å bruke dem. Jeg bruker Notater-appen på iPhone.
![]() |
![]() |
#6 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Den beste handlelisteappen som kan redigeres av flere?Vi bruker Google Keep. Funker helt greit, selv om den av og til bruker litt tid på å laste opp når jeg står i butikken.
![]() |
#7 |
flisespikker
|
![]() Sv: Den beste handlelisteappen som kan redigeres av flere?Vi bruker også OurGroceries, og skjønner ikke hvordan vi fikk mat i huset før i tiden.
![]() |
#9 |
Klar
|
![]() Sv: Den beste handlelisteappen som kan redigeres av flere?
Hihi, det er sånn det er hos oss også. Men da blir det så slitsomt å sende mannen på handletur. For ikke å snakke om at jeg nå må gå og huske på å kjøpe Jif i flere dager til jeg uansett skal på butikken. Nesten fristende å bare dra på butikken med en gang, for å slippe å huske så mye.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Semiaktiv
![]() Sv: Den beste handlelisteappen som kan redigeres av flere?Ja hele greia er jo at flere må ha tilgang på den. Jeg skriver jo ofte flere ting på lista, som jeg kommer på, mens mannen er i butikken og handler (med mindre jeg ser at han har krysset ut alle varene, som jo betyr at han er ferdig), og det gjør mannen også, når jeg handler. Vi har også lista tilgjengelig på PC-en som alltid står på kjøkkenøya, så det er lett å føye på noe når vi kommer på det. Sist helg, da jeg var borte, dro mannen på handletur og ba ungene skrive inn på lista på pc-en hvis det var noe de ønsket at han skulle kjøpe. Da var det mye rart som dukket opp på handlelista underveis.
![]() |
#11 |
Semiaktiv
Ja, vi har appen begge to, og når det gjelder den vanlige dagligvarehandlelista vår så er det vel mannen som har opprettet lista, og delt den med meg. Jeg har også tilgang til å skrive på den. Andre lister er det jeg som har opprettet og delt med mannen.
![]() |
#12 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Den beste handlelisteappen som kan redigeres av flere?Vi bruker også Google Keep, og den fungerer bra for oss.
![]() |
#13 |
endelig ferdig studert
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den beste handlelisteappen som kan redigeres av flere?Bruker Rema sin app :enkel:
![]() |
#15 |
Administrator
|
![]() Sv: Den beste handlelisteappen som kan redigeres av flere?Vi bruker "Påminnelser" med iCloud-synk/deling, kommer standard med iOS/macOS. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Den beste handlelisteappen som kan redigeres av flere?Jeg bruker Kiwi sin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Audacious
|
![]() Sv: Den beste handlelisteappen som kan redigeres av flere?Jeg bruker Trello, for den kan jeg bruke både til handlelister, pakkelister, huske-å-gjøre-lister osv. Den kan brukes av flere, og brukes både på web fra pc og på app på mobilen.
![]() |
#19 |
koko
|
![]() Sv: Den beste handlelisteappen som kan redigeres av flere?Har blitt anbefalt WorkFlowy av en "ekspert". Har lastet ned appen, men ikke kommet i gang med å bruke den enda.
![]() |
#20 |
Librocubicularist
|
Eg og.
![]() |
![]() |
|
|