Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva ville gjort deg glad i dag?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-16, 15:03   #1
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva ville gjort deg glad i dag?

Ønsketråd, kanskje.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-16, 15:10   #2
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 37
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ville gjort deg glad i dag?

Om noen kom og vaska huset mitt og lagde horn med ost og skinke og et undervisningsopplegg som fenger alt fra nivå "kan ikke engelsk" til "ferdig, hva skal jeg gjøre nå?!".

Men egentlig har jeg alt jeg trenger, og er alt glad. Nå er jeg tom for prikker igjen, så får gå og rydde sjæl.

Gammel 17-09-16, 15:28   #3
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om lottorekka gikk inn.

Gammel 17-09-16, 15:30   #4
Molly

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Akkurat nå ønsker jeg meg (nesten) bare at oppvaskmaskinen begynner å virke igjen.

Gammel 17-09-16, 15:33   #5
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om lottorekka gikk inn, og om noen kunne komme og fiksa litt småtteri i huset her.
Jeg fatter ikke hvorfor jeg ikke bare gjør det som må gjøres. En list her, litt maling der, skru opp en lampe, ringe noen å klage på knirk i trappa osv. Jeg får ikke gjort noe, mannen gjør ikke noe, og vi har ikke råd til å betale fagfolk til å gjøre det.

Gammel 17-09-16, 15:36   #6
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

At vi fant oss en bolig sånn helt plutselig i dag

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-16, 15:37   #7
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sånn umiddelbart... At vi hadde penger til lørdagsgodt og is på Fløien i morgen. Sånn mer langsiktig tenker jeg at jeg hadde blitt veldig glad om økonomien kunne ordne seg

Gammel 17-09-16, 15:45   #8
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vanskelig spørsmål siden jeg har alt det jeg ønsker meg for tiden. Kanskje litt mer sol i helgen?

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-16, 15:50   #9
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Hvis helga hadde hatt en ekstra dag.

Jeg har gått i 130 % stilling siden skolestart pga kollega i pappaperm, og er i tillegg midt oppe i et prosjekt i en av klassene mine som har vært mye mer arbeidskrevende enn jeg skjønte på forhånd. Så langt har lørdagen stort sett gått med til å jobbe med prosjektet. Fredagskvelden også. Jeg er glad vi er ferdige onsdag, og håper vi ikke går videre til runde 2.

Gammel 17-09-16, 15:51   #10
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lottorekka kunne fint ha gått inn.

Og sånn ellers skulle jeg ønske at verden snart slutta snurre rundt i hodet mitt. :svimmel og kvalm:

Gammel 17-09-16, 15:56   #11
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om folk hadde giddet å hjelpe med barnevogna når man snubler ut av det fandens toget med gråtende unge på armen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-16, 15:58   #12
Anne C

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det som hadde gjort meg aller mest glad nå var om mannen min kunne fått napp på en jobb. Etter to år som arbeidsledig ser jeg at det tærer veldig på han. (Økonomisk er det en katastrofe, men selvfølelsen hans går jo bare nedover og nedover.)

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-16, 16:13   #13
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om man kunne flyttet alle maratonene ut i skogen, eller latt dem løpe i ring på Bislett i stedet for ute i gatene.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-16, 16:18   #14
Siritk

Siritk sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

At en fe kom med all verdens motivasjon og gode litteratursøkeord til masteren. Må finne litteratur om et bestemt emne og jeg greier ikke grave opp noe.

Ellers hadde det vært fint om lottoen jeg ikke leverer hadde gått inn.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-16, 16:23   #15
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

At denne forkjølelsen bare sa poff og ble borte. Det er bare et par uker siden forrige runde (herlighet som jeg har mast om forkjølelse den siste tiden)

Men aller mest glad ville jeg blitt om en flott leilighet i min prisklasse poppet opp på Finn og at jeg var den som kapret den. Drømmer om min egen plass.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-16, 17:28   #16
Albertine

Albertine sin avatar

Medlem siden: Oct 2014
Blogginnlegg: 38
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

At jeg kunne slettet Battlestar Galactica fra hukommelsen min sånn at jeg kunne se den en gang til for første gang.

Sist redigert av Albertine : 17-09-16 kl 18:01.
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-16, 17:30   #17
Christa

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

At vesla ble frisk.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-16, 17:44   #18
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

At mannen hadde funnet seg en jobb han trives og blomstrer i.

Gammel 17-09-16, 17:45   #19
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

At lottorekka gikk inn. At jeg ble frisk. At noen bare svosjet over huset sånn at det så sånn høvelig greit ut.

Gammel 17-09-16, 17:58   #20
Serafin

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

En time med "sjæresten". Å bare kunne sitte i sofaen sammen og sløve. *ikke store krav*

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:57.