|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvilken iPad?Femtenåringen skal kjøpe seg ny iPad. Nå har hun en gammel iPad mini. Jeg foreslår vanlig iPad, hun trenger litt større skjerm, synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Hvilken iPad?Ingen som har en mening om dette? Prisene varierer jo fra 3000 til 8000, så det må jo være store forskjeller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvilken iPad?Jeg synes iPad mini er passe stor, og at vanlig iPad er for stor. :bidrar: Eldste hadde forresten gammel og haltende iPhone og enda eldre iPad. Han valgte å spare til bare iPhone 6, og droppe ny iPaden. Han brukte den uansett ganske lite.
![]() |
![]() |
#4 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Hvilken iPad?
Ja, iPhonen blir definitivt brukt mest. Men hun ser en del TV på iPaden om kveldene. Jeg har også lurt litt på om minien er stor nok, men jeg føler liksom den blir litt liten i lengden? Sier jeg, som ikke eier en iPad engang, og som bruker telefonen til alt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvilken iPad?Jeg har iPad Mini og bruker den til Netflix.
![]() |
![]() |
#6 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Hvilken iPad?Eg ville vald ein relativt ny modell. Apple oppgraderer operativsystemet sitt jamnleg, så eldre modellar har kortare levetid enn nyare. Min iPhone 4 slutta å virke etter ei slik oppdatering.
![]() |
![]() |
#7 |
Kontrollfrik
Og hva koster dette? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvilken iPad?Jeg kjøpte ny iPad ifjor og luftet da samme problemstilling her. Endte opp med en mini og er veldig fornøyd med valget. Bruker den også til å se film/serier på nåe jeg er på reise. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Hvilken iPad?Er Air2 en ny modell? Det er bare på iPhoner jeg klarer å holde oversikt over modellene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Hvilken iPad?Lillesøster kjøpte nettopp Air2. Aner ikke om den er ny. Det var i alle fall en "grei" pris i forhold til enkelte andre modeller.
![]() |
#13 |
Librocubicularist
|
Eg fekk min til bursdagen av mannen i fjor så eg aner ikkje. Men eg ville nok prioritert lagringsplass og ny modell over ei del av dei andre finessene, var poenget.
![]() |
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvilken iPad?Eldste har mini. Jeg har stor fordi jeg fikk den i gave. Synes den er for stor egentlig.
![]() |
#16 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Sv: Hvilken iPad?Jeg er av dem som ikke trenger så stor lagringsplass, så jeg prioriterer sjelden det når jeg kjøper nye dingser. Jeg synker det meste (alt) i diverse skyer, og jeg streamer alt jeg ser og hører på. Det er ytterst sjelden at jeg ser film på steder jeg ikke har wifi og lyd trekker ikke så mye data synes jeg. Det eneste jeg laster ned er e-bøker, og de tar jo omtrent null plass. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hvilken iPad?iPad air 2 32gb. I følge prisjakt.no så er det samme pris på 16gb og 32gb nå.
![]() |
#18 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken iPad?Gutta mine hadde mini før, men kjøpte vanlig (iPad Air 2 / 128 GB) nå i sommer. De synes den er myyyye bedre, og lagringsplassen er jo et stort pluss. Jeg og faren har vanlig og de har vært fæle til å låne min. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|