|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() Clinton vs Trump - debatteneFlere enn meg som hadde på vekking i natt for å få med første presidentkandidatdebatt i årets amerikanske presidentvalg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Clinton vs Trump - debattenePå natta må jeg sove, men skulle gjerne hatt det med meg. Får se på høydepunkter i dag når jeg får tid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Clinton vs Trump - debatteneJeg sover og på natten men har prøvd å få med meg en del klipp og artikkler i saft. Synes også hun håndterer han godt. Jeg håper og tror at han kommer til kort når han må opp mot henne direkte på den måten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Clinton vs Trump - debatteneI følge en eller annen (riktignok demokratvennlig) publikasjon, fikk jeg med meg at hun vant debatten med noe sånt som 2/3 av stemmene?
![]() |
#6 |
Trøtt
|
![]() Sv: Clinton vs Trump - debatteneJeg sov ikke noe særlig i natt, men var for sliten til å trykke på fjernkontrollen så jeg fulgte debatten via nettaviser.
![]() |
#7 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Clinton vs Trump - debatteneDet MÅ gjenspeiles på valgdagen. Hvis ikke frykter jeg fremtiden.
![]() |
#8 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Clinton vs Trump - debatteneJeg har lest noen av svarene hans transkribert, og det er jo hårreisende innholdsløst.
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Clinton vs Trump - debatteneJeg tror (okei, håper) at det går litt inn hos velgermassen at alt skrytet hans av hvor fantastisk firmaene hans er bare er varmluft. Håper Clinton fortsetter å få frem hvor dårlige resultater han egentlig har. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Clinton vs Trump - debatteneJeg skulle så gjerne ønsket at Hillary IKKE hadde surret det til med de mailene som er borte!
![]() |
#11 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Clinton vs Trump - debatteneHer er transcript med innebygd fact check fra NPR: |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Clinton vs Trump - debatteneHele debatten kommer på Nyhetskanalen til tv2 idag kl 1845.
![]() |
#13 |
|
![]() Sv: Clinton vs Trump - debatteneJoe Biden er neppe fullstendig objektiv, men jeg er allikevel helt enig i hans reaksjoner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Sv: Clinton vs Trump - debattene... og så kikket jeg på CNN i dag tidlig, da var det reportere som intervjuet Trumpetister etter debatten, og jeg blir litt deppa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Sv: Clinton vs Trump - debattene... men jeg skjønner så klart at det var et stort problem for Trump at Miss-en hans la på seg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Clinton vs Trump - debatteneHan er så dust. Og det er så skummelt at folk lar seg lure. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Clinton vs Trump - debatteneNRK viste hele debatten igjen i går kveld, med kommentarpauser. Det var et veldig godt program.
![]() |
#19 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Clinton vs Trump - debatteneEn av mine favoritt-tweets:
Flere her: http://nymag.com/selectall/2016/09/b...d-clinton.html
![]() |
#20 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Clinton vs Trump - debattene
Jeg syns det er så rart at folk lar seg dupere av dette? Man har bevis på bevis på bevis og viser dem frem, og fremdeles sier han og støttespillerne at han ikke sa ditt og datt? Eh, jo. Save
![]() |
|
|