|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Tidsbehov på Gardermoen om morgenenJeg er ikke inne i rutinene lengre etter flere år med jobb med lite reising. Jeg skal nå et fly (til Stavanger) som går kl 07.30 på en torsdag. Når bør jeg da senest ankomme Gardermoen for å være sikker på å rekke flyet?
![]() |
![]() |
#2 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tidsbehov på Gardermoen om morgenenKlokka sju, sier pendlermannen min. Hvis du ikke har bagasje. Kanskje fem på hvis du ikke har fast track. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Tidsbehov på Gardermoen om morgenenDet kommer an på hvilken gate du skal på. Skal du til A19 f.eks. er det ca 10 min å gå fra sikkerhetskontrollen til gate.
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Tidsbehov på Gardermoen om morgenenJeg kommer trolig med flytoget, så det er ikke mye forflytningstid på Gardermoen.
![]() |
![]() |
#5 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Tidsbehov på Gardermoen om morgenenErfaringene tilsier at SAS fly til de store byene i Norge går fra kort gangavstand, du får ikke opp gaten i dag. Last ned OSL-appen hvis du ikke har den og legg inn flyet ditt så få du melding så fort det kommer opp. 06.45 syntes jeg holder.
![]() |
#8 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tidsbehov på Gardermoen om morgenen
Vel, jeg kom med flytog og var ved sikkerhetskontrollen 28 min før. Der var det kø i hele området og klokka viste mer enn 10 min kø. Jeg fikk en vakt sin oppmerksomhet, ble geleidet gjennom fast track, løpte til den nye terminal B gate 3, men der var ikke flyet. Ankom Sola Strand to fly etter, det tar tid å skaffe nye billetter før reisebyrået åpner kl 08. Kom 40 min etter møtestart.
![]() |
#9 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Tidsbehov på Gardermoen om morgenenJeg har også blitt så gammel at jeg liker 45 min på morgenen. Da rekker du det også fortsatt om du skulle miste et flytog.
![]() |
|
|