|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
I endring
|
![]() IKEA vs ElfaEr på planleggingsstadie i gangen og har nå kommet over gode priser på Elfa. Det er fremdeles noen 1000 dyrere enn IKEA, verdt det eller ikke?
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: IKEA vs ElfaVi innredet nettopp vaskerommet på nytt, og jeg kikket på Elfa. Jeg fant ut at Ikea Algot var utrolig mye billigere, og også mer fleksibelt.
![]() |
![]() |
#3 |
ctrl+z
|
![]() Sv: IKEA vs ElfaNja, det kommer an på bruk synes jeg. Jeg liker Elfa veldig godt, blant annet kurvsystenet som er i en helt annen klasse enn selv det dyreste fra Ikea. Vi har Ikea på vårt soverom, det fungerer godt. I gangen, hvor dører og skuffer blir åpnet et titalls ganger hver dag har vi fra Garderobemannen. (Tilfeldigvis var de billigere enn Elfa akkurat når vi kjøpte).
![]() |
#5 |
Borte
|
![]() Sv: IKEA vs ElfaKan bare si at Elfa er fantastisk etter å ha innredet to garderober og et bibliotek/kontor nå i høst. Er superfornøyd.
![]() |
#6 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: IKEA vs ElfaVi hadde Elfa i leiligheten, kjøpte ny bolig med IKEA, det ble byttet ut fort. For oss var Elfa mer fleksibelt og er fortsatt som nytt etter 11 år.
![]() |
#7 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: IKEA vs ElfaJeg har ikke sett veldig nøye på Algot for den er vel forholdsvis ny. Jeg har sett på den gamle og der var Elfa i en helt annen klasse. Altså betydelig mye bedre kvalitet.
![]() |
#9 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: IKEA vs ElfaHvis alternativet er Pax, så hadde jeg virkelig gått for Pax. Jeg er kjempefornøyd med alle våre Paxløsninger, og det er noe vi har prioritert å sette inn alle tre stedene vi har bodd.
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: IKEA vs ElfaVi har Algot og er ikke 100% fornøyd. Men det kostet halvparten så mye som Elfa på tilbud...
![]() |
#11 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: IKEA vs ElfaElfa er støtt og stadig på tilbud hos Obs!Bygg.
![]() |
#12 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: IKEA vs ElfaDet er en annen ting, ja: Meshkurvene til Algot er mye bedre enn trådkurvene til Elfa, og meshkurvene til Elfa er mye dyrere enn trådkurvene igjen. Så da blir prisforskjellen større.
![]() |
![]() |
|
|